Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa obtii propria versiune a unui plan de marketing reusit!

Tags: cum sa concepi un plan de marketing, plan de marketing, plan marketing

Planul de afaceri ramane un instrument esential pentru orice fel de business, mai mult sau mai putin complex. Si un punct central al planului de afaceri este planul de marketing. Este, daca vreti, o harta care va arata cum trebuie sa se desfasoare intreg procesul de creatie-productie-promovare pentru ca nivelul de incasari sa fie cat mai inalt.
Si nu trebuie neglijat faptul ca procesul de planificare de marketing implica numeroase aspecte esentiale, aspecte precum:

1. Derularea activitatilor de cercetare de marketing in interiorul si in afara companiei.
2. Examinarea punctelor forte si ale punctelor slabe ale companiei.
3. Cum se emit presupunerile.
4. Ce anume implica procesul de prognozare
5. Cum se stabilesc obiectivele de marketing
6. Cum se genereaza strategiile de marketing
7. Cum se definesc programele
8. Cum se procedeaza pentru stabilirea bugetelor
9. Informatii referitoare la trecerea in revista a rezultatelor si revizuirea obiectivelor, strategiilor sau programelor.

Iata doar cateva dintre aspectele esential de regasit in orice plan de marketing. Toate aceste informatii specializate pot fi regasite in ghidul lansat special pentru profesionistii din domeniul marketing-ului, ghidul "Cum sa concepi un plan de marketing".

Ghidul reprezinta un studiu individual pentru exercitiile de planificare de marketing de grup, precum si in calitate de resursa folositoare pentru cursurile de marketing. Mai mult, ghidul este presarat cu exercitii destinate sa te ajute in procesul elaborarii celui mai reusit plan de marketing care sa te ajuta sa:

- efectuezi o analiza completa de marketing
- stabilesti obiectivele si strategiile necesare pentru atingerea lor
- intocmesti bugetele
- redactezi si sa implementezi planul de marketing.

Toate informatiile se regasesc detaliate in ghidul "Cum sa concepi un plan de marketing". Consulati fisa de prezentare a acestui ghid aici >>>
Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016