Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa-ti optimizezi campania de marketing pe YouTube

Tags: youtube, social media, campanie de marketing, clip video

Una din cele mai bune strategii de marketing in social media pe care o puteti implementa este aceea de a genera trafic targetat de pe YouTube.
Iata cateva sfaturi simple care va vor ajuta sa va optimizati campaniile de marketing de pe canalele social media pentru a atrage cat mai mult trafic pe site-ul dumneavoastra.
 
1. Adaugati cuvinte cheie in titlul clipului video. Prin adaugarea unor cuvinte cheie relevante la inceputul titlului clipului video nu faceti decat sa ajutati “paianjenii web” – adica acele programe create de motoarele de cautare pentru a cauta pagini noi create – sa va gaseasca mai usor clipul si sa il pozitioneze mai bine in motoarele de cautare. Retineti ca atunci cand cineva cauta un videoclip pe YouTube, va introduce anumite cuvinte cheie pentru a gasi mai usor clipul respectiv, iar cuvintele cheie situate in titlu ajuta ca un clip sa fie gasit mult mai usor.
 
2. Oferiti motive pentru care videoclipul ar trebui urmarit. Atunci cand imaginea pe care o vedeti nu va face cu ochiul, nu-i asa ca nu veti da click pentru a viziona videoclipul? Prin urmare, trebuie sa faceti in asa fel incat imaginea sa fie mai atragatoare, pentru ca cineva sa doreasca dea click pe respectivul clip video. In acest sens puteti utiliza Windows Movie Maker sau iMovie si puteti astfel adauga o imagine mai atractiva la inceputul si la sfarsitul clipului video, pentru a convinge oamenii sa il vada.
 
3. Adaugati o descriere informativa a clipului video, precum si informatii de contact. Dupa ce ati adaugat deja o imagine ispititoare, puteti adauga de asemenea o descriere interesanta si relevanta a videoclipului, spunandu-le vizitatorilor la ce se refera clipul si ce beneficii le poate aduce vizionarea acestuia. Oamenii trebuie stimulati pentru a da click pe un anumit videoclip. Puteti de asemenea sa furnizati un URL si o adresa de mail pentru a le permite oamenilor sa va contacteze.
 
4. La sfarsitul clipului, adaugati un motiv pentru care oamenii ar trebui sa va viziteze site-ul. Dupa ce oamenii v-au vizionat videoclipul si le-a placut, trebuie sa le oferiti un motiv bun pentru care ar trebui sa va viziteze site-ul pentru a primi mai multe informatii. Adaugati URL-ul site-ului si un link catre o pagina relevanta a site-ului. Este important sa nu le cereti doar sa va viziteze site-ul, ci sa le si oferiti un motiv relevant pentru care ar trebui sa o faca.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016