Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mituri despre marketing pe care trebuie sa le ignori

Tags: marketing, viral marketing, mituri despre marketing, succes, afacere

Afacerile mici inventeaza tot felul de scuze pentru a nu investi in marketing. Repetate la nesfarsit, miturile acestea devin realitate. Pune, asadar, povestile, in cartea din sertar si creeaza un plan practic de marketing care sa functioneze.
Mitul 1: Piata mea tinta este mai in varsta, asa ca social media nu functioneaza.
 
Fapt: Conform unui sondaj efectuat in 2012 de Institutul de Cercetare Pew, majoritatea intelectualilor trecuti de prima tinerete folosesc internetul si Facebook-ul. Nu pierde oportunitatea de a te conecta cu ei si de a construi relatii, caci ei abia asteapta sa te gaseasca via social media.
 
Mitul 2: Pentru o afacere mica nu este nevoie de platforma pentru mobil.
 
Fapt: Daca website-ul tau nu are varianta de mobil, vei pierde sansa de a fi vazut de clientul ideal. Cu adoptia smartphone-urilor si a tabletelor aflata in crestere, un site cu varianta de mobil si, deci, marketingul pentru mobil, sunt foarte importante pentru o afacere mica, mai ales pentru una cu un spatiu fizic de desfacere. 
 
Mitul 3: Email marketing nu mai este eficient.
 
Fapt: Crearea unei liste de emailuri si trimiterea unei campanii de email marketing bine focalizate este o metoda inca foarte eficienta, mai ales cand este integrata activitatilor de content marketing. Invata sa creezi si sa livrezi titluri de campanie de calitate, call to action care sa incite si continut de nisa pentru prospecti. 
 
Mitul 4: Am un logo, deci am brand.
 
Fapt: Logo-urile sunt una dintre componentele identitatii unui brand, dar imaginea de brand este mult mai complicata. Brandul este perceptia pe care lumea o are despre tine. El comunica personalitatea ta si le influenteaza opinia prospectilor despre cine esti si despre dorinta lor de a face sau nu afaceri cu tine. Un brand este tot ce esti tu, valoarea pe care o livrezi si experienta clientului. Fiecare imagine pe care o proiectezi trebuie sa respecte personalitatea afacerii tale. Asa ca asigura-te ca brandul tau este folosit in linii generale identice pe toate site-urile social media si in toate activitatile de marketing.
 
Mitul 5: Marketing-ul este publicitate.
 
Fapt: Marketing-ul se refera la educarea pietei tinta in legatura cu produsele si serviciile tale si cu motivul pentru care ar trebui sa cumpere de la tine. Mediul pe care-l folosesti pentru comunicarea acestor mesaje catre piata tinta poate include publicitatea, dar, in cazul afacerilor mici, costurile sunt prea mari. Publicitatea online este mai eficienta din acest punct de vedere, dar, fie ca folosesti publicitatea in mixul de marketing, fie ca nu, depinde de elementele specifice tie.
 
Marketing-ul se refera la crearea vizibilitatii afacerii si la educarea prospectilor si a clientilor, la informarea acestora privind produsele si serviciile tale si cum ii poti ajuta la solutionarea unei eventuale probleme. Tot ce faci pentru a realiza asta se numeste activitate de marketing. Adica o investitie de timp, creativitate, resurse si energie. Cu cat investesti mai mult, cu atat succesul va fi mai mare.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016