Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Social media marketing: Iata de ce nu trebuie sa incepem campaniile vinerea

Tags: social media marketing, e-mail marketing, campanie de social media marketing

Exista momente bune pentru a aincepe campaniile de social media marketing si momente perfect nepotrivite pentru a face asta. Voi stiti sa faci diferenta intre ele? YesMail Interactive a efectuat un studiu amplu, pe o durata de trei luni de zile, privind implicarea consumatorului pe retelele de socializare, mai precis, reactia acestuia fata de campaniile online ale 20 de branduri mari, inclusiv Abercrombie & Fitch, The Gap, Ralph Lauren, American Eagle, J Crew si Forever 21. Concluziile sunt surpinzatoare si bine de retinut.
Conteaza atat modul de comunicare, cat si formatarea, dar, uneori, nimerirea timpului potrivit este si mai importanta. Cand bifam toate aceste niveluri, obtinem rezultate mai bune prin campanii mai putine.

Vinerea e o zi plina
In general, campaniile de social marketing sunt alocate zilei de vineri. Dar, pentru a castiga cat mai multa atentie, acestea ar trebui sa debuteze martea (mai putina aglomeratie, deci rezultate mai bune). In orice caz, nu trebuie sa uitam sa scanam domeniul in care activam, pentru a ne adapta acestuia, pe langa datele demografice privind consumatorii.

Mai putin inseamna mai mult
Mai putine campanii, dar bine coordonate au un succes mai mare. Cand brandurile isi coordoneaza toate canalele social media — Facebook, YouTube, Twitter — ai campaniile de e-mail, obtin mai multa implicare. In fapt, barndurile cu cea mai mare rata de engagement din cadrul studiului - Ann Taylor, The Limited, Ralph Lauren, Eddie Bauer si Banana Republic – au aruncat pe piata cam jumatate din campaniile initiate de brandurile cu cea mai mica rata de engagement - Forever 21, Urban Outfitters, H&M si the Gap.
 
Decideti in functie de clienti, nu de marketeri
Momentul zilei poate fi la fel de important ca ziua saptamanii aleasa pentru campanie. Dar decizia brandului trebuie sa ia in calcul si cand sunt consumatorii gata sa se implice.

Oamenii de marketing trimit campaniile cand sunt la lucru, dar oamenii cumpara cand NU sunt la lucru.

De exemplu, dintre brandurile studiate de YesMail, cel mai bun engagement pe Facebook se obtine prin campaniile lansate noaptea si dimineata pana-n pranz. Asta pentru ca, pe de o parte, brandurile studiate li se adreseaza tinerilor care stau mai mult trezi noaptea si, pe de alta, pentru ca, in aceasta perioada de timp, nu este aglomeratie de branduri.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016