Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

25 de motive pentru a scrie un blog de business

Tags: marketing, blogging, business blogging, cunoastere

Fara urma de indoiala, Business blogging-ul este instrumentul de marketing cel mai puternic si mai eficient din punct de vedere al costurilor implicate. Este si unul extrem de agreabil.
Iata 25 de motive pentru care este bine sa faci Business blogging-ul.

. Business blogging-ul te incurajeaza sa inveti incontinuu, pentru a avea ceva util de impartasit.

. Business blogging-ul poate genera lead-uri targetate zilnic. Trebuie insa sa inveti sa scrii bine si sa-ti promovezi blogul.

. Business blogging-ul este cea mai buna modalitate de a construi o retea profesionala uriasa si targetata. N-ai nevoie de LinkedIn sau de orice alta retea, cand mii de oameni stiu deja cine esti, ce faci si cum sa te contacteze.

. Business blogging-ul iti permite sa iei contact cu multi oameni. Si asta pentru ca, in teorie, audienta poate fi infinita. Cu alte cuvinte, o postare poate ajunge la o eprsoana sau la un milion si totusi iti ia aceaasi durata de timp sa o scrii.

. Business blogging-ul este mai distractiv decat a te uita la televizor.

. Business blogging-ul iti ofera si mult mai multe satisfactii decat sa te uiti la TV.

. Business blogging-ul demonstreaza public abilitatea de a fi acolo zilnic cu informatii utile. Daca esti de incredere, vei fi apreciat in lumea afacerilor.

. Business blogging-ul iti ofera cadrul sa iti demonstrezi cunostintele. Ceea ce este extrem de valoros. 

. Business blogging-ul iti amplifica profilul profesional, caci persoane noi te descopera pe tine si afla de munca ta mereu.

. Business blogging-ul iti ofera cel mai bun instrument de pe planeta pentru a construi o comunitate.

. Business blogging-ul iti da o voce. Daca ai ceva important de spus, oamenii te vor auzi. Mai ales daca te ocupi de blogging suficient de multa vreme sa-ti faci o baza de cititori. Cat dureaza? Cam cu o saptamana mai mult cat ii ia unui blogger obisnuit sa investeasca inainte sa renunte.

. Business blogging-ul ii inspira uneori pe oameni sa-ti scrie pe email, asa ca ajuta-i sa te gaseasca.

. Business blogging-ul te face un cititor informat, caci intelegi munca si creativitatea pe care ceilalti le investesc.

. Business blogging-ul te face sa cauti adanc pentru a gasi ceva ce merita impartasit. Pare treaba grea, dar iti vei intari muschii mintii.

. Business blogging-ul makes te face un comunicator mai bun. 

. Business blogging-ul este un mod excelent de a cunoaste oameni noi, mai ales daca publcii un link cu emailul tau, la fiecare postare sau pe fiecare pagina a site-ului.

. Business blogging-ul te face mai bun la a pune intrebari.

. Business blogging-ul te incurajeaza sa-ti pui propriile opinii sub semnul intrebarii, pentru a putea sa le aperi in fata cititorilor.

. Business blogging-ul te incurajeaza sa faci cercetari, sa-ti laregsti orizontul de cunoastere.

. Business blogging-ul te poate face cunoscut in media mainstream, drept cel mai influent blogger sau mai stiu eu cum.

. Business blogging-ul iti permite sa dezvolti contacte minunate.

. Business blogging-ul te invata sa dobandesti perspective noi.

. Business blogging-ul iti ofera o supapa creativa ce te ajuta sa cresti ca persoana. 

. Business blogging-ul te ajuta sa ramai vesnic curios.

. Business blogging-ul iti permite sa construiesti un bun, o valoare a afacerii tale care ca creste cu fiecare saptamana.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016