Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 pasi spre eficientizarea blogului

Tags: eficientizare blog, call-to-action, continut nou, blog de business, cititori

Daca detii un blog de business si doresti sa iti imbunatatesti rezultatele, iata cateva moduri simple prin care sa te asiguri ca numarul vizitatorilor va creste si vei avea clienti multumiti.
1. Imbunatateste lizibilitatea paginilor
 
Chiar daca blogul tau contine exclusiv continut de calitate, acesta nu isi va atinge potentialul maxim daca textul nu este suficient de lizibil. Cele mai importante elemente sunt dimensiunea fontului si latimea coloanelor.
 
Site-urile care utilizeaza fonturi de dimensiuni foarte mici pierd multi cititori valorosi, deoarece acestora le este aproape imposibil sa citeasca textul, daca se afla in fata unui monitor mai mic de 22 de inch. Este esentiala ajustarea dimensiunii fontului, astfel incat continutul sa poata fi citit cu usurinta inclusiv pe ecranele mai mici, pe tablete sau smartphone-uri.
 
Studiile indica de asemenea ca majoritatea cititorilor prefera coloanele mai inguste, deoarece le este mai usor sa parcurga textul. Multi experti sunt de parere ca latimea unei coloane nu ar trebui sa depaseasca 75 de caractere, depinde insa si de marimea fontului ales.
 

2. Adaugarea unui buton “call-to-action” la sfarsitul textului
 
Daca cineva a parcurs textul pana la sfarsit, inseamna ca subiectul l-a interesat si este dispus sa afle mai multe informatii. Continutul textului a reusit sa capteze atentia cititorului, iar acum este momentul sa ii ceri acestuia sa ia actiune.
 
Acum ii poti oferi cititorului posibilitatea de a accesa link-uri directe catre produsele si serviciile oferite, il poti invita sa se aboneze la newsletter sau la feed-ul RSS. Tu decizi ce anume doresti sa faca respectivul cititor in continuare, tot ce trebuie sa faci este sa integrezi butonul “call-to-action” acolo unde trebuie.
 

3. Nu adauga continut doar de dragul de a publica ceva
 
In loc sa consideri ca “trebuie” sa postezi continut nou in fiecare zi, chiar si atunci cand nu ai niciun subiect interesant de abordat, este preferabil sa adaugi doar continut de calitate, chiar daca asta inseamna ca vei posta mai rar.
 
Este recomandat sa publici continut nou cel putin o data pe saptamana, daca vrei sa mentii interesul cititorilor. Daca nu gasesti ceva relevant de adaugat in fiecare saptamana, poti scrie despre ultimele stiri si tendinte din industrie.
 

4. Asigura-te ca postarile tale sunt usor de distribuit

Adauga butoane Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest, si asa mai departe, la sfarsitul fiecarei postari, pentru a le oferi cititorilor posibilitatea de a distribui mai departe continutul de pe blogul tau. Aceste butoane sunt extreme de eficiente, deoarece sunt intotdeauna vizibile cititorului.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016