Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa cresti profitul companiei cu ajutorul platformelor online

Tags: platforme online, profitul companiei, cresterea profitului, informatii despre produse

Tehnologia a avansat intr-un mod drastic in ultimii 15 ani. De asemenea, aceasta dezvoltare a influentat si vanzarile. Pe paginile web are loc un fel de schimb al puterii intre cumparator si vanzator. Inainte ca Facebook, Twitter sau Yalp sa domine acest domeniu al vanzarilor, agentii de vanzari erau cele mai importante persoane in aceasta bransa, deoarece doar de la ei puteai afla informatii despre produsele pe care iti doreai sa le achizitionezi sau despre serviciile pe care vrei sa le ultilizezi.
Astazi totul este mai simplu, poti afla ce informatie iti doresti doar intrand pe adresa de Facebook sau Twitter a companiei cu care vrei sa inchei tranzactia. Mai mult decat atat, acum poti achizitiona produsele pe care le vrei doar cu un simplu click.
 
Inainte de a cumpara un produs, cumparatorul analizeaza contul de pe reteaua de socializare a companiei cu care doreste sa faca afacerea. In mmomentul in care clientul are toate informatiile de care are nevoie atunci isi achizitioneaza produsul sau serviciul dorit.
 
In cazul in care ai o companie care ofera servicii si produse, cel mai bun lucru pe care il poti face pentru a-ti dezvolta afacerea este sa iti creezi conturi pe toate retelele de socializare cunoscute. De asemenea, poti urmari marile branduri pentru a intelege cat mai bine cum functioneaza aceasta noua metoda a vanzarilor.
 
Iata patru pasi pe care sa ii urmezi:
 
1. Organizeaza-te
 
In momentul in care iti deschizi un site al companiei alege sa o faci intr-un mod organizat, astfel incat clientii sa poata gasi foarte usor informatiile si produsele de care au nevoie. De asemenea, incearca sa le oferi clientilor tai toate detaliile de care au nevoie. Creaza-ti conturi care pot fi usor de gasit online, alegeti un nume usor de retinut si adopta un comprtament online favorabil domeniului in care lucrezi.
 
2. Atrage
 
Trebuie sa le captezi atentia clientilor tai. De asemenea, trebuie sa le monitorizezi activitatea de pe site-urile de socializare. Trebuie sa incerci sa te apropii cat mai mult atat de clientii fideli, cat si de potentialii clienti.
 
3. Colaboreaza
 
Vanzarile nu mai reprezinta un domeniu in care trebuie sa fii pe cont propriu. Trebuie sa fii deschis colaborarilor si mai mult decat atat, trebuie sa inveti sa lucrezi cu partenerii de afaceri. Colaborarile iti vor oferi sansa sa ajungi pe drumul catre succes. In zilele noastre,acest domeniu al vanzarilor este ca un puzzle urias, fiecare companie este o piesa si impreuna formeaza un tot unitar.
 
4. Invata 
 
Pentru a avea succes in acest domeniu trebuie sa inveti de la ceilalti si de asemenea, este necesar sa iti creezi propriile strategii de marketing pentru a atrage clientii sa intre in contact cu compania ta. Urmareste marile braduri si incearca sa le analizezi pe cat posibil pentru a avea acelasi succes.

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016