Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes

Tags: bolg, succes, google, evrika, twitter, facebook

Orice proiect are nevoie de timp pentru a prinde aripi. Mai ales cand vine vorba de o initiativa care se poate dovedi si profitabila, nu numai inspirationala. Ce ziceti despre blog? Cat de simplu credeti ca este sa va faceti unul? De cate zile este nevoie pentru a-l finaliza si a porni la drum? Cititi mai jos si veti fi suprinsi sa vedeti de cat de putin este nevoie pentru a striga "Evrika".
Ziua 1 — Cercetati piata blogurilor si invatati sa intrati in atmosfera. Una dintre cele mai bune metode pentru a va face blogul remarcat este de a participa la conversatii pe alte bloguri. Abonati-va la RSS reader sau faceti o cautare pe Google, pentru a gasi blogurile din nisa voastra. Cititi-le si lasati comentarii. Un comentariu care imbogateste conversatia. Raspundeti la o intrebare postata de autor pentru a obtine reactii. Puteti comenta si la un comentariu. Veti fi remarcat nu numai de catre blogger, dar si de cel care a scris comentariul.

Ziua 2 — Multumiti-i comentatorului. Nu uitati ca cei care comenteaza sunt cititori ai blogului. Au absolvit clasa vizitatorilor si au diploma de cititori. Acestia participa in conversatia pe care va straduiti s-o porniti.

Pentru a le atrage atentia, trimiteti-le mesaje personalizate, pentru a le multumi. Veti fi placut surprinsi sa vedeti cum vor reactiona. Cei mai multi va vor trimite inapoi un mesaj de multumire pentru ca i-ati luat in seama. Se poate ca acum sa inceapa o relatie de colaborare pentru un eventual proiect.

Ziua 3 — Cautati bloguri din nisa voastra pe Google. Verificati-le categoriile si ultimele postari. Imaginati-va ce ar trebui sa imbunatateasca. Va veti intra in mana si veti putea sa facti acelasi lucru si in cazul blogului propriu. Daca va plac blogurile descoperite, abonati-va la fluxul lor RSS.

Ziua 4 — Dati link catre postari de pe un alt blog. Cele mai bune idei le veti obtine de pe blogurile pe care le cititi. Luati, de exemplu, doua postari de blog interesante, incadrati-le in blogul propriu si dati link.

Ziua 5 — Fiti atenti la titlurile din blog, caci ele sunt headline-urile postarilor. Titlul este primul lucru pe care oamenii-l citesc. Daca nu atrage atentia, postarea nu va fi urmarita, indiferente de genialitatea ei. Cateva sugestii: folositi titluri clare, substantivele sunt mai bune decat verbele (descrierile simple functioneaza mai bine decat jocurile de cuvinte), trebuie sa existe legatura intre titlu si postare.

Ziua 6 — Rugati-va cititorii sa se aboneze la blog. Abonatii sunt foarte importanti si simplii vizitatori devin cititori si daca sunt invitati, rugati sa faca asta. La finalul poastarilor poate aparea un mesaj simplu, gen "Nu uitati sa va abonati la Blogul X. Aici si numai aici veti gasi ultimele stiri despre WoM marketing".

Ziua 7 —  Nu va apucati sa scrieti, daca nu aveti un subiect clar in minte. Uneori, puteti sa va loviti de asa-numitul blocaj al scriitorului: prea multe sau prea putine idei pe care sa le redati in scris. Pentru a evita acest lucru, folositi-va de o agenda din hartie sau virtuala in care sa va notati ideile fugare din timpul zilei. In acest fel, inspiratia lasa urme.

Ziua 8 — Oferiti-le cititorilor o modalitate de a va contacta. Aceasta se poate rezolva simplu printr-un formular de contact. Butonul Contact trebuie sa fie pus in bara de sus, la vedere. Nu uitati sa includeti e-mail-ul si link-uri catre celelalte tipuri de social media pe care le mai folositi.

Pe langa pagina de Contact, e bine ca e-mail-ul sa fie introdus si in pagina de descriere a autorului. Daca nu oferiti o cale simpla prin care sa fiti contactat, nimeni nu va incerca sa o faca. Veti pierde sanse valoroase de a vinde produse/ servicii.

Ziua 9 — Daca blogul este unul nou, SEO nu este unica solutie. Da, SEO este dumnezeiesc si aduce trafic. Dar nu toata lumea cauta solutii la probleme prin Google. Ce altceva se mai poate face? Intrati pe Twitter, Facebook si LInkedIn si folositi-le frecvent. Veti obtine trafic important. Continutul trebuie sa fie unul de calitate, cu alte cuvinte nu postati de dragul de a posta. Scrieti pentru a fi cititi.

Ziua 10 —Faceti curatenia de primavara. Dezabonati-va de la newsletterele care nu va mai atrag, renuntati la abonarea RSS acolo unde este cazul. 


 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0