Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 tehnici prin care iti convingi clientii sa-ti cumpere produsele

Tags: tehnici de vanzare, persuasiune, consumatori, produse, autoritate

Vrei sa convingi cat mai multi oameni sa iti cumpere produsele? Trebuie doar sa intelegi cateva aspecte fundamentale ale firii umane. Iti prezentam in continuare 7 modalitati etice de a-ti convinge consumatorii sa-ti cumpere produsele.
1. Arata-le oamenilor ce fac ceilalti vizitatori
                                                                                     
Oamenii cauta intotdeauna sa vada ce fac ceilalti, in special atunci cand nu sunt siguri de ceva. Se pleaca de la premisa ca ceilalti sunt mai informati sau mai inteligenti. Poti influenta oamenii sa iti cumpere produsele daca le arati:
 
  • care sunt cele mai populare produse
  • ce produse au mai cumparat ceilalti clienti
  • care sunt cele mai bine vandute produse
  • testimoniale ale unor clienti multumiti
 
2. Ofera-le recenzii de produse
 
Recenziile vor influenta semnificativ decizia de cumparare a clientului. Ofera recenzii de produse, in special daca sunt oferite de alti clienti multumiti. Cei care cumpara produse online sunt mai dispusi sa creada ce spun alti oameni ca si ei. Recenziile sunt extrem de utile in special in domenii precum turismul si produse electronice si electrocasnice, insa pot fi utilizate in orice alt domeniu. Nu trebuie sa iti fie teama nici de comentariile negative, acestea vor da mai multa credibilitate site-ului.
 
3. Arata-le ca produsele sunt disponibile in cantitate limitata
 
Caracterul limitat al produselor incurajeaza oamenii sa se grabeasca, sa cumpere imediat. Oamenii isi doresc intotdeauna ceea ce nu pot avea si este cunoscut faptul ca pierderea ne afecteaza mai mult decat castigul. O persoana care pierde o suma de bani va fi de doua ori mai nefericit decat unul care castiga aceeasi suma de bani.
 
Iata cateva modalitati prin care poti demonstra caracterul limitat al produselor:
  • produs disponibil doar saptamana aceasta
  • doar 2 produse ramase in stoc
  • produsul nu mai este disponibil in stoc
  • oferta disponibila doar astazi
 
4. Arata-le imagini si clipuri video
 
Imaginile pot influenta consumatorii sa iti cumpere produsele deoarece le arata ce vor primi. Acestea trebuie sa fie de inalta calitate, sa prezinte produsul din mai multe unghiuri si sa poata fi marite. Iar daca pe langa imagini, oferi si clipuri video care infatiseaza produsul si modul de functionare, le vei oferi oamenilor si mai multe motive sa il cumpere.
 
5. Recomanda-le produse similare sau complementare
 
Dupa ce oamenii s-au angajat sa cumpere un produs, este mult mai usor sa ii convingi sa cumpere un alt produs similar. Recomanda-le consumatorilor produse similare sau complementare dupa ce au decis sa achizitioneze un anumit produs.
 
6. Demonstreaza autoritate
 
Oamenii se lasa mai usor convinsi de persoane cu autoritate. Un website care isi demonstreaza expertiza intr-un anumit domeniu va capata mai multa credibilitate. Poti demonstra expertiza oferind link-uri catre alte site-uri si referinte primite din partea unor autoritati in domeniu.
 
7. Alunga-le frica
 
Majoritatea consumatorilor au diverse temeri: daca produsul nu va fi bun si va trebui returnat, daca se percep costuri suplimentare, si asa mai departe. Daca vrei ca oamenii sa iti cumpere produsele, va trebui sa le inlaturi temerile, raspunzandu-le in mod direct la toate aceste intrebari.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.27 din 5 - 47 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 15-Iun-2012 23:05:51
Vreau sa vad un dobitoc de agent de vinzari ori altfel de functie ordinara din departamentul vinzari care ma poate determina pe mine sa cumpar CEEA CE NU IMI ESTE NECESAR .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016