Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce inseamna zen in afaceri?

Tags: prezentare, afacere, companie, produse, proiect, audienta

Inseamna ca, dincolo de orice ai incerca sa vinzi, un produs, un serviciu, o idee de afacere, vei avea sanse inzecite de reusita daca vei fi calm. Dar ce presupune, mai exact, acest calm?

Inseamna oare sa le zambim potentialilor clienti sau parteneri de afaceri in timp ce le prezentam cea mai lunga lista de detalii tehnice din lume si sa speram ca nu se vor plictisi?

Nicidecum. Inseamna sa exploram abordari diferite si atitudini noi atunci cand avem de facut o prezentare prin care incercam sa vindem ceva. Uneori poate iei parte doar la o conferinta la care ai fost invitat sa vorbesti despre afacerea ta si despre modul in care ai reusit sa obtii succesul.

Indiferent de subiect, mesajul de ansamblu trebuie sa fie acelasi: sa inspire. Atunci cand ii inspiri pe ceilalti, le maresti increderea in tine si in fortele tale, insa ii ajuti sa isi creasca increderea in ei si in ceea ce pot face.

Asa ca povesteste din inima despre pasiunea care te-a adus astazi unde esti si dezvaluie faptul ca la baza oricarui succes stau eforturile depuse in mod constant si determinarea hranita de pasiune.

Vorbeste despre idei noi si profita de faptul ca ai in fata o audienta pregatita sa te asculte. Indrazneste sa iti expui ideile, chiar si pe cele pe care nu le-ai pus in practica, dar pe care ti-ai dori sa le transformi in realitate.

Nu stii niciodata cine ar putea crede intr-un nou proiect alaturi de tine. Daca incerci sa prezinti un produs al afacerii tale, demonstreaza prin exemple din viata reale ce beneficii aduce acesta. Demonstreaza ca produsul tau inseamna mult mai mult decat un nume si ca isi datoreaza succesul calitatilor sale unice!


Este suficient sa crezi in produsul tau ca intregul discurs sa inceapa sa straluceasca. Acelasi lucru se intampla si in cazul prezentarilor de vanzare care au cu adevarat succes atunci cand marketerii cred in ceea ce descriu si sunt convinsi de reusita lor.

Pana la urma, nu e niciun secret ca increderea are un rol esential. E doar povestea repetata, de data aceasta in lumea celor mari, a elevului care isi cucereste profesiorul prin personalitate si zambet si care primeste un zece chiar daca lucrarea era, sa spunem, de nota opt.

Nu promova in exces produsul sau serviciul respectiv si nu incerca sa demonstrezi ca in doar 3 saptamani toti cei din sala se vor imbogati sau isi vor schimba radical viata in urma achizitionarii produsului.

O prezentare inteligenta va sti sa isi respecte audienta si nu va plictisi pe nimeni castigand doar garantia ca e prima si ultima oara cand participa la o conferinta organizata de compania ta.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016