Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Convinge consumatorul sa iti cumpere produsele: 5 sfaturi simple

Tags: strategii de vanzari, imbunatatirea vanzarilor, mesajul brandului, competitori, consumatori, simt al urgentei, greseli in vanzari

Ti-ai dori sa stai mai bine la capitolul vanzari? Orice departament de vanzari isi doreste probabil acest lucru. Pentru inceput, ar fi indicat sa iti reanalizezi strategia de vanzari deoarece este foarte posibil sa existe anumite greseli sau nereguli care au trecut neobservate.
Poate ar fi indicat sa lucrezi la urmatoarele aspecte:
 
1. Demonstreaza in mod concret valoarea produselor sau serviciilor oferite
 
In cazul in care nu iti atingi targetul de vanzari, este foarte posibil ca valoarea reala a ofertei tale sa nu fie inteleasa de clienti. In loc sa incerci sa promovezi caracteristicile unui produs sau serviciu, concentreaza-te asupra beneficiilor si arata-i in mod concret consumatorului in ce fel produsul sau serviciul respectiv ii va imbunatati viata. Promovarea beneficiilor este cheia succesului in vanzari.
 
2. Ai grija ca preturile sa nu fie prea mari
 
Daca te lovesti de o lipsa de interes din partea clientilor, este foarte posibil ca pretul prea ridicat sa fie cauza. Este indicat sa efectuezi studii de piata pentru a vedea care sunt preturile standard pentru produsul sau serviciul oferit. Preturile piperate tin departe consumatorii, mai ales daca pretul nu este justificat.
 
3. Creeaza un simt al urgentei in mintea consumatorului
 
Una din cele mai eficiente metode de crestere a vanzarilor este aceea de a crea impresia ca produsul sau serviciul oferit este disponibil in stoc limitat sau pentru o perioada scurta de timp. Ofertele pe perioade limitate vor incuraja oamenii sa cumpere mai repede, pentru a nu pierde ocazia.
 
4. Nu te lasa intrecut de firmele concurente
 
Daca consumatorii te claseaza in spatele competitorilor vei avea doar de pierdut. Perceptia consumatorilor este cea mai importanta, iar o strategie buna de marketing te va ajuta sa-ti creezi o imagine cat mai favorabila. Nu uita sa pui accentul pe beneficiile oferite de produsul sau serviciul tau, evidentiind elementele/trasaturile care le lipsesc produselor concurente. Si nu uita: pozitioneaza-te cat mai sus de la bun inceput, pentru ca odata ce consumatorii si-au format o parere, este foarte putin probabil sa si-o mai schimbe.
 
5. Verifica-ti mesajul. Este destul de clar si pe intelesul tuturor consumatorilor?
 
Atunci cand consumatorii nu inteleg pe deplin mesajul brandului, vor adopta o atitudine retinuta si vor ezita sa iti cumpere produsele. Acest lucru se intampla atunci cand mesajul nu este clar, cand le oferi prea multe optiuni consumatorilor si acestia nu pot alege, sau atunci cand nu ai reusit sa le castigi increderea. Atunci cand le explici pe limba lor care sunt beneficiile produsului si de ce ar trebui sa il cumpere, consumatorii vor fi mult mai dispusi sa cheltuie bani.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016