Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa devii cel mai bun in vanzari

Tags: vanzari, tehnici de vanzare, clienti potentiali, audienti tinta, relatii cu clientii

Pentru a putea vinde produse si servicii, trebuie sa stii mai intai cum sa te vinzi pe tine. Aceasta este cea mai mare provocare. Iata cum sa stapanesti aceasta arta.
1. Gaseste-ti nivelul de confort
Primul pas in vanzari este sa te simti confortabil cu ceea ce faci. Pentru a dobandi cunostintele necesare si increderea de care vei avea nevoie, poti lucra o perioada de timp intr-o companie mica, unde sa fii indrumat in mod constant, sau poti sa urmezi niste cursuri de specialitate.
 
2. Defineste audienta tinta
Este extrem de important sa identifici in mod corect cine sunt consumatorii tinta pentru a putea sa iti stabilesti o strategie de vanzari eficienta. Defineste audienta tinta: cine sunt aceste persoane, varsta, sex, ocupatie, interese, nivel de educatie, etc. Nu vei putea sa adresezi tuturor sau sa vinzi acelasi produs oricui.
 
3. Studiaza obiceiurile de cumparare ale consumatorilor
Dupa ce ai identificat audienta tinta, va trebui sa studiezi indeaproape comportamentul consumatorilor. Spre exemplu, daca incerci sa vinzi un produs scump, vei observa ca decizia de cumparare este luata mai greu. Asadar, va trebui sa iti acorzi mai mult timp pentru a finaliza cu succes tranzactia.
 
4. Asigura-te ca primii tai clienti sunt extrem de multumiti
Daca afacerea este la inceput, ar trebui sa faci tot posibilul ca toti clientii initiali sa plece multumiti, chiar daca nu vei castiga cat ti-ai dori. Primii clienti sunt cei mai importanti deoarece acestia vor pune bazele reputatiei companiei. Vei avea nevoie de recomandari din partea unor clienti multumiti pentru a putea atrage si mai multi clienti.
 
5. Investeste timp in dezvoltarea de relatii cu clientii
Una din cele mai mari greseli pe care o poti face este sa nu dezvolti relatii de incredere cu clientii. Daca acestia nu te plac, nu vor cumpara de tine. E atat de simplu. Investeste in aceasta relatie, creeaza produse personalizate, interactioneaza in mod direct cu clientii.
 
6. Nu pierde legatura
Dupa ce ai stabilit o legatura cu clientii, asigura-te ca acestia raman fideli companiei. Trimite newslettere, organizeaza evenimente, scrie articole de specialitate, actualizeaza-ti pagina de Facebook.
 
7. Nu presupune ca stii ce isi doresc clientii
De multe ori, cadem in capcana de a presupune ca stim deja ce isi doresc clientii. Este o cale sigura spre esec. In schimb, ar trebui sa intrebam clientii ce isi doresc si sa aflam cat mai multe detalii privind modul in care isi justifica decizia de cumparare. 
 
8. Etaleaza-ti succesul
Website-ul companiei ar trebui sa aiba un aspect profesional si sa contribuie la credibilitatea brandului. Clientii potentiali intra in contact in primul rand cu website-ul companiei si/sau pagina de brand de pe Facebook. Include testimoniale, recomandari din partea unor clienti multumiti.
 
Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.63 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016