Tips&Tricks pagina 3
5 adevaruri despre leadership despre care nimeni nu vorbeste
Oricine se intreaba cum reusesc unii sefi sa fie in acelasi timp amabili cu angajatii lor, dar si impunatori si autoritari atunci cand este cazul. Adevarul este ca fiecare om de succes a facut greseli...
10 lucruri pe care le au in comun toti clientii buni
Ar parea evident, dar un client bun poate avea mai multe calitati decat lasa sa se vada la prima vedere. Iata zece dintre ele care, combinate, dau clientul perfect. 1. Incredere – cel mai bun...
De ce este important sa-ti tii clientii aproape
Orice afacere isi doreste cat mai multi clienti si, mai cu seama, unii fideli. Ei sunt tinta oricarui om de marketing sau vanzari. O relatie buna gereneaza profit pentru unii si satisfactie pentru...
De ce pretul cel mai mare conteaza pentru cumparatori
Desi toti cumparatorii iubesc reducerile, daca vad si pretul original al produsului sunt cu atat mai tentati, spune o cercetare citata de businessdaily.com. studiul, Journal of Consumer Reasearch, a...
Marketingul tau trebuie sa devina mai atragator... pentru femei
De ce sa ne concentram mai mult atentia asupra femeilor? E adevarat ca, la nivel global, acestea cumpara mai mult decat barbatii? Si daca e asa, in ce directii ar trebui sa ne modificam strategiile de...
Cele 5 cuvinte interzise in customer service
Cand vine la tine un client sa se planga de serviciul sau produsul tau sau pentru ca are nevoie de ajutor in solutionarea unei defectiuni legata de ceva ce a cumparat de la tine, nimic nu conteaza mai...
Regula 80/20 din vanzari
Se stie ca 20% dintre clienti iti aduc 80% din vanzari. Acest principiu de 80/20 se aplica si la managementul de timp, la marketingul pe motorul de cautare si la multe altele. Interesant este insa ca...
Ce sa faci cand nu poti finaliza vanzarea
Cu totii am trecut prin situatia asta. Dupa nenumarate telefoane, sedinte si multa, multa munca, nu poti sa-l faci pe client sa spuna "Da" si sa treceti la pasul urmator. Exista sute de teorii si idei...
5 elemente-cheie in relatia cu clientii. Functioneaza!
Relatia de incredere pe care o construim intre client si brand depinde de mai multi factori, insa cinci aspecte determina succesul sau, dimpotriva, esecul acestei interactiuni pe termen lung.
7 motive pentru care site-ul tau nu converteste
Este frustrant. Ai o mica afacere si investesti mult in site si in perfectionarea continutului acestuia. Ti-ai segmentat clientii si ti-ai creat landing page-uri targetate pentru ai atrage, dar, din...
Modurile corect si incorect pentru a masura content marketing
Este evident deja ca avem de-a face cu o evolutie fulminanta a content marketing-ului. In epoca social media, marile branduri au nevoie de un flux constant de poze, clipuri si articole pentru a ramane...
5 intrebari care sa te ajute sa-ti intelegi clientul
A-ti intelege clientul este parte integranta a succesului antreprenorial. Caci numai asa ajungi sa-ti cunosti scopul si misiunea afacerii. De fapt, modul in care raspunzi la intrebarea "Cine este...
Succesul tau este mereu in mainile altora
Fie ca pui bazele unei companii, dezvolti un produs sau lucrezi in vanzari, succesul tau depinde de nevoile si de dorintele celui caruia i te adresezi. Frumusetea se afla in ochii...
5 secrete care-ti cresc vanzarile
Vanzarile sunt ritmul cardiac al unei afaceri. Acesta poate sa scada sau sa creasca in functie de piata, dar si in functie de masurile pe care le luam noi pentru a ne asigura ca afacerea noastra nu...