Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

15 alimente care te vor umple de energie

Tags: alimente, energie, alimentatie sanatoasa, gustare, alimente energizante

Nivelul de energie resimtit este strans legat de alimentele pe care le consumam. Suntem ceea ce mancam, prin urmare, alimentele pe care alegem pot fi sa ne creasca nivelul de energie, fie sa ni-l scada. Va prezentam in continuare o lista a celor mai energizante alimente din lume.
1. Merele
Se spune ca un mar pe zi tine doctorul departe. Este cat se poate de adevarat, avand in vedere ca merele contin multe vitamine si minerale esentiale si sunt de asemenea bogate in flavonoide si polifenoli, care sunt niste antioxidanti puternici. Se recomanda a fi consumate in special dimineata.
 
2. Morcovii
Morcovii sunt bogati in fibre si iti pot astfel potoli cu usurinta foamea. Nu doar atat, deoarece morcovii contin multa vitamina A si beta-caroten, care imbunatateste vederea. Pot fi combinati cu usurinta cu alte alimente sau pot fi consumati cruzi, ca si gustare pe parcursul zilei.
 
3. Semintele de dovleac
Aceste seminte sunt bogate in calciu, fier, potasiu, magneziu si vitamina K. Iti pot satisface foamea, fiind ideale ca si gustare. Pot fi consumate cel mai bine dupa-amiaza, la cateva ore dupa masa de pranz.
 
4. Bananele
Bananele sunt o sursa ideala de potasiu, care ajuta la mentinerea tensiunii arteriale la nivel normal si contribuie la sanatatea inimii. Acestea pot fi consumate ca si gustare, asigurand cresterea nivelului de energie.
 
5. Ardeiul rosu
Ardeiul gras rosu este bogat in antioxidanti esentiali: vitaminele A si C. Acestia mai contin licopen, care previne multe tipuri de cancer. Ardeiul rosu poate fi consumat ca si gustare de dupa-amiaza.
 
6. Telina
Telina este o sursa nemaipomenita de fibre, vitamina C si vitamina B. Are de asemenea efect diuretic, continand potasiu si sodiu, si ajuta la eliminarea excesului de lichid din organism. Telina are proprietati antiinflamatorii si poate fi consumata de asemenea ca si gustare.
 
7. Humusul
Este un aliment extrem de sanatos si datator de energie. Poate fi consumat alaturi de legume precum morcovi, ardei rosu sau castraveti.
 
8. Apa cu lamaie
Chiar daca pare incredibil, apa cu lamaie creste nivelul de energie. Cea mai frecventa cauza a oboselii este deshidratarea, asadar consumarea apei este esentiala. Iar lamaia ofera un plus de vitamine si enzime. Incepe ziua eficient cu un pahar de apa cu lamaie.
 
9. Pepenele verde
Pepenele verde este o gustare ideala, in special vara. Acesta contine licopen, o substanta care previne cancerul. Pentru beneficii maxime, consumati pepene verde pe stomacul gol.
 
10. Apa de cocos
Apa de cocos are un efect de rehidratare a corpului, fiind de asemenea un bun detoxifiant. Contine foarte putin zahar, cabohidrati si grasime. Aceasta hidrateaza, ajuta la slabit, stimuleaza digestia, echilibreaza pH-ul si previne cancerul.
 
11. Salata verde
Daca ai nevoie de o doza rapida de energie, alege salata verde. Aceasta este bogata in vitamine si minerale, se digera usor si te umple de energie. Poate fi consumata cu suc de lamaie in locul sosurilor mai grase.
 
12. Avocado
Este bogat in fibre si grasimi sanatoase si pastreaza pielea fina si tanara. Acesta ajuta de asemenea la reducerea nivelului de colesterol. Poate fi adaugat in salate.
 
13. Capsunile
Fiind bogate in vitamina C, fibre, biotina si acid folic, capsunile sunt gustarea perfecta.
 
14. Smochine uscate
Smochinele uscate purifica organismul si ajuta la dizolvarea toxinelor. Alegeti smochine fara adaos de zahar si consumati doar cateva odata, deoarece contin mult zahar.
 
15. Ciocolata neagra
Daca iti plac dulciurile, atunci alege ciocolata neagra pentru a-ti satisface pofta. Aceasta este bogata in antioxidanti puternici, insa contine si zahar, asadar nu ar trebui consumata in exces.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0