Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 elemente esentiale ale email marketing-ului

Tags: email marketing, titlu, trimitere email, newsletter, continut

Email marketing-ul este de multe ori desconsiderat, insa acesta poate fi extrem de eficient daca este folosit in mod corespunzator. In continuare va prezentam cateva sfaturi utile pentru a putea beneficia la maxim de acest tip de marketing.
1. Alegerea unui titlu potrivit
Nu folositi cuvinte care vor fi catalogate drept spam, cum ar fi "gratis", "reduceri", "acum". Titlul trebuie sa fie usor de inteles si sa poata atrage atentia cititorului imediat, astfel incat acesta sa nu treaca mai departe fara a-l citi, sau, mai rau, sa-l trimita in folderul Spam.
 
2. Continutul email-ului
Email-ul in sine trebuie sa ofere abonatului informatii de valoare si/sau sa il determine pe acesta sa actioneze intr-un fel sau altul: accesarea unui link catre un clip video demonstrativ, comandarea unui nou produs sau serviciu, abonarea la anumite servicii.
 
3. Ora de trimitere
Email-urile nu trebuie trimise la intamplare. Evitati perioadele cand destinatarii sunt cel mai putin dispusi sa deschida un email, cum ar fi lunea dimineata sau vinerea dupa-amiaza.

Studiile indica ca zilele de marti si miercuri sunt cele mai prielnice pentru trimiterea email-urilor, in special intre orele 10 si 11.30 dimineata. De asemenea, email-urile sunt bine primite miercurea, in jur de ora 3.30 dupa-amiaza.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0