Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 reguli de baza in email marketing

Tags: email marketing, social media, reduceri, oferte speciale, continut de calitate, promovarea afacerii

Atunci cand folosesti email marketing-ul ca instrument principal de promovare a afacerii, este important sat ii cont de urmatoarele sfaturi:
1. Ofera intotdeauna continut de calitate
 
Daca vrei sa-ti pastrezi clientii si sa atragi si altii noi, este important sa oferi mereu continut de calitate. Atunci cand continutul oferit nu este interesant pentru consumator, acesta va decide sa se dezaboneze de la newsletter.
 
Scopul principal al unei campanii de email marketing este acela de a oferi informatii valoroase unui grup tinta. Poti oferi abonatilor stiri din domeniul tau de activitate, dar si sfaturi utile si oferte speciale. Acestea sunt cele mai accesate tipuri de continut.
 
2. Nu uita sa oferi mici cadouri, reduceri si oferte speciale
 
Pentru a-ti mentine abonatii multumiti si interesati, trebuie sa le oferi, pe langa continutul de calitate, anumite oferte speciale si produse gratuite. Poti oferi anumite carti electronice in mod gratuit, tutoriale video sau reduceri pentru anumite produse sau servicii.
 
Important este ca abonatii sa te considere o sursa de incredere si sa gaseasca mereu motive sa te urmareasca in continuare. In loc sa fie atrasi de firmele concurente, acestia vor ramane fideli companiei tale, deoarece le-ai oferit atatea informatii utile.
 
3. Integreaza continutul in social media
 
Pentru a asigura succesul campaniei, este esential sa folosesti canalele social media. Prin intermediul retelelor de socializare precum Facebook si Twitter, poti atrage mult mai multi clienti noi si ii poti fideliza pe cei deja existenti.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0