Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 metode de succes pentru a atrage noi abonati la newsletter

Tags: management si marketing, abonati, newsletter, e-mail, vizitatori, e-book

In urma cu aproape doua saptamani, am completat un chestionar pe un site care imi oferea, in schimbul raspunsului, o reducere pe care o puteam folosi in urmatoarele treizeci de zile. Oferta, cat se poate de simpla, era la fel de atractiva.
Nu m-a interesat ca mi-am lasat adresa de e-mail. In zilele urmatoare, aveau o noua oferta, si mai ispititoare! O reducere semnificativa pentru comenzile care depaseau o suma relativ modesta, as spune. Va spun cu mana pe inima ca am vrut sa ma mai abonez o data. 
 
Cum ii atragem pe vizitatori? Cum ii convingem sa ne ofere adresa de e-mail? Sigur, le promitem marea cu sarea intr-un singur newsletter, insa nu toti cei care ajung pe site-ul nostru doresc neaparat sa mai primeasca vesti de la noi si cu alta ocazie. Ca pe urma ii convingem sa ne deschida fiecare newsletter, asta e alta poveste. 
 
Iata cateva lucruri pe care le putem face insa in aceasta prima etapa:
 
1. Un curs gratuit. 
 
Daca dispui de informatii utile prin care cei interesati sa poata invata lucruri noi in domeniul respectiv si pe care sa le poata folosi in activitatea lor profesionala, organizeaza un atelier sau un curs online.
 
2. Un e-book gratuit. 
 
Pentru a avea valoare, un e-book nu trebuie sa fie doar gratuit, ci realizat cu profesionalism si sa contina informatii cu adevarat utile pentru persoanele care vor alege sa il descarce si sa isi lase in schimb adresa de mail. In plus, putem incuraja persoanele care il primesc sa il trimita si prietenilor sau altor persoane care ar putea fi interesate, folosindu-ne astfel de un e-book care va deveni viral.
 
3. Articole care se pot descarca. 
 
Unele articole pot avea optiunea care limiteaza o parte din continut daca cel care citeste articolul nu este un abonat al site-ului. Atentie insa, astfel de conditionari functioneaza numai in cazul site-urilor cu un continut bogat si valoros. 
 
4. Alte informatii care se pot descarca.
 
Poti oferi si alte tipuri de materiale pe care vizitatorii si noii abonati sa le poata descarca: felicitari electronice, wallpapere, mini-jocuri, template-uri sau clipuri video cu un continut interesant si pertinent.
 
Toate acestea sunt metode care il trezesc pe vizitator din amorteala, care ii trezesc interesul dupa ce a navigat toata ziua pe alte zeci de site-uri. Trebuie sa luam intotdeauna in calcul faptul ca, de cele mai multe ori, avem in fata un vizitator care poate are de gand sa petreaca foarte putin timp pe site-ul nostru. Daca nu ii atragem atentia in primele doua secunde, sa facem tot posibilul sa il convingem sa se aboneze in urmatoarele zece. Nici mai mult, nici mai putin. 
 
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0