Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bine ai venit, straine! Vrei sa fim prieteni?

Tags: marketing, email marketing, bun venit, prima impresie

Tuturor ne plac abonatii noi. Cand primim Like-uri noi pe pagina, ne bucuram nespus si ne hranim din remarcile pozitive pe care le citim la postarile noastre. Dar ce facem ca brand pentru a mentine un tonus pozitiv in randul noilor abonati?
Ii facem pe nou-veniti sa se simta intampinati cu drag pentru a le obtine cu usurinta email-ul si share-urile?
 
Imagineaza-ti lista de abonati ca pe niste oaspeti pe care ii primesti in casa ta. Ai pus un propos curat la baie, ai cumparat ce le place de mancare si le-ai asezat acte o ciocolatica pe perna? Sau acestia vin sa manance ce ti-a ramas tie la cina, punandu-si capul pe o perna cu o fata neschimbata de cateva saptamani? Ce fel de experienta le oferi oamenilor care vor sa te cunoasca?
 
Pentru a-i implica pe abonatii care ti-au dat email-ul al continutul pe care oferi, poti sa faci paralela cu scenariul de mai sus. Intreaba-te cum ai vrea tu sa fii tratat de companiile care-ti plac. Daca nu ai facut-o deja, asigura-te ca ai un mesaj de bun venit care sa se trimita automat noilor abonati, atunci cand intra pe site pentru prima data. 
 
Cercetarile arata ca un singur email trimis este cea mai buna metoda de a ajunge la sufletul si portofelul abonatilor. In schimb, daca acestia sunt bombardati de mai multe tipuri de follow-up, tinzi sa pierzi oameni sau sa-i faci sa se piarda in abisul email-urilor. Un singur email, branduit, scurt, vibrant care le atrage instantaneu atentia si care le spune cum pot sa continue sa relationeze cu continutul tau. Asa iti vei atrage abonati de cursa lunga.
 
Cand oamenii se aboneaza sa primeasca emal-uri de la tine, primele 24 de ore sunt „fierbinti”, pentru ca atunci este cel mai probabil sa interactioneze cu continutul. Fii destept si prezinta-le promotii si reduceri. Prima impresie conteaza si iti poate aduce bani.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0