Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand este cel mai bine sa trimiti campaniile de email marketing

Tags: marketing, email marketing, campanii de email

Vreme indelungata, daca luai una bucata email marketer si-l intrebai "Cand este cel mai bun moment sa trimiti emailul?", iti raspundea "De marti pana joi dimineata, intre 8 si 10 am". Cam asta stiu toti marketerii, ca oamenii tind sa-si deschida emailurile dimineata. Numai ca...
Vremurile sunt in schimbare. Haide sa trecem impreuna in revista cateva trenduri recente care creeaza translatari la nivelul ratelor de deschidere si al modului in care acestea influenteaza urmatorul email pe care-l vei trimite.
 
Un studiu Experian din 2012 despre email marketingul targetat spre toate sectoarele de activitate a descoperit ca recipientii sunt surprinzator de activi noaptea. Ratele de deschideri unice au ajuns la o medie 21,7% intre 8 pm si 11:59 pm so la 17,6% intre 12 am si 4 am. Mai mult, acest grup nocturn este mai predispus sa dea clic, ajungand la o rata de deschidere de 4,2%, respectiv 3,2%. „Pasarile de noapte” inregisteaza cele mai mari rate de deschidere si click through din intreg studiul. Si, desi week-end-ul nu este cel mai popular moment sa trimiti emailuri, membrii acestui grup au deschis mai multe emailuri si au facut mai multe achizitii. 
 
Pe baza acestor concluzii, poate vei vrea si tu sa experimentezi trimiterea de emailuri in momentele neconventionale, cum ar fi 11 pm sau 6 am sau chiar in week-end, pentru a vedea daca obtii rezultate mai bune.
 
Luptatorii de week-end
 
Mult mai putine emailuri promotionale sunt trimise in week-end. Ceea ce a creat oportunitatea ca afacerile interesate sa se bage acolo unde concurenta este mai mica.
 
Volumul de emailuri promotionale este mai mic si rata de raspuns mai mare, spune acelasi studiu mentionat anterior. Rata de deschideri unice pentru sambata si duminica a fost de 17,8%, cea mai mare pe intreaga saptamana.
 
Un alt studiu a aratat ca, desi 26,9% din emailuri sunt trimsie miercurea, recipientii au vizualizat numai 15,6% din ele, in timp ce sambata (cand s-au trimis doar 5,5% din emailuri) au vizualizat 32,5%.
 
Inaite sa te apuci sa schimbi campaniile si sa le muti in week-end, testeaza mai intai. Incearca sa imparti lista in doua si sa trimiti acelasi email grupului A  duminica si apoi grupului B luni sau marti. Repeta testul de cateva ori pentru a vedea unde primesti cele mai bune rezultate.
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0