Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum colectam adrese de email offline?

Tags: marketing, email marketing, coduri qr

Email marketingul este deja un canal matur de marketing, asa ca este extrem de important ca marimea listei de adrese sa fie una consistenta si sa contina utilizatori activi, capabili sa interactioneze cu brandul si produsele/serviciile sale.
Cum poti deci sa-ti intocmesti o baza de date de astfel de clienti? Iata cateva sugestii pe care sa le folosesti in mediul offline:
 
1. Customer service: In timpul conversatiilor de customer service, de tele-sales sau de tele-prospectiv, se pot cere adresele de email. Dupa incheierea convorbirii, se trimite un email de confirmare.
 
2. La punctul de vanzare: Vorbim aici de magazine, de hoteluri, de restaurante, de birouri corporate: se pot propune promotii care sa se finalizeze cu colectarea de adrese de email.
 
3. Pe strada: Codurile QR faciliteaza abonarile din strada, in statia de metrou, in metrou, in taxi. 
 
4. Materiale tiparite: Orice material tiparit (fluturasi, brosuri, cataloage, carti de vizita etc.) trebuie sa contina adresa web a paginii de abonare sau coduri QR. 
 
5. Co-abonarea: Co-abonarea este un acord intre doua sau mai multe companii de a pune optiunea de opt-in reciproce pe site sau pe landing page-uri. Tactica functioneaza in functie de cat de bine este ales partenerul, adica de complementaritatea ofertei partenerilor si de nebifarea implicita a checkbox-ului de abonare.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0