Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa scrii un headline de toata frumusetea

Tags: email marketing, headline, titlu email, scrie titluri

De fapt, ideea este sa nu fie doar frumos, ci mai ales eficient, sa fie acea invitatie la mai mult, in stare sa activeze suficient resursele de curiozitate incat destinatarul sa dea click-ul de mai departe.
Chiar si cea mai buna oferta poate fi redusa la tacere, poate fi "ucisa", de un titlu prost, neispirat sau nemotivant. Asa ca succesul oricarei campanii prin email incepe de la headline. Faceti-l sa straluceasca, iar mesajul de promovare sau cel promotional va ajunge acolo unde trebuie, adica la cunostinta consumatorului. Cum il faceti insa sa straluceasca? Ei bine, aceasta este adevarata poveste.

Lasa ideile sa curga in voie. Incepe prin a scrie tot ce iti trece prin minte legat de subiect. Dezleaga-ti gandurile si lasa-le sa umble in voie. Noteaza totul, indiferent cat de neobisnuite ti se par ideile. Nu te gandi acum la calitate, este timp pentru asta ceva mai tarziu. In prima faza nu trebuie decat sa faci colectie de idei; unele vor fi cu siguranta nereusite, altele in schimb se vor dovedi a fi foarte bune.

Rafineaza titlul ales. Analizeaza tot ce ai pus pe hartie si incepe sa tai fara mila. Cele mai bune idei vor supravietui. Ajusteaza-la, reformuleaza-la si decide care va fi titlul principal si care pot fi utilizate pe post de subtitlu.

Vorbeste pe limba clientilor. Intotdeauna gandeste-te la cei cu care stai de vorba si nu adopta un limbaj pretentios, daca sunt oameni simpli, nici termeni tehnici, daca nu sunt tocmai specialisti. Alege sa vorbesti pe inteles si scoate in evidenta ceea ce crezi ca ii va atrage cel mai mult.

Testeaza si iar testeaza. Headline-urile alese ar putea sa-ti para grozave. Nu uita insa ca nu trebuie sa iti placa doar tie, asa ca cere pareri din stanga si din dreapta, de la colegi, prieteni, cunoscuti.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0