Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dezvolta-ti planul anual de marketing

Tags: plan de marketing, plan de afaceri, strategii de marketing, definirea nisei, obiectivele afacerii

In luna ianuarie, cei mai multi antreprenori isi analizeaza din nou planul de afaceri, insa neglijeaza aspectele care tin de marketing. Asa ca cea mai buna perioada pentru a-ti reface planul de marketing este tocmai cea de dinainte de sfarsitul anului. E momentul in care e bine sa identificam ce nu a functionat cum trebuie, dar si ce a mers de minune. De asemenea, e o perioada buna pentru a pune la punct un calendar intreg pentru anul care va urma.
Un astfel de plan de marketing intocmit pe intregul anul ne va purta pasii luna de luna si ne va aminti ce trebuie sa facem, cum si cand. Acest plan trebuie sa corespunda planului de afaceri si de dezvoltare si sa se combine intr-un mod productiv.

Asa ca obiectivele afacerii sunt revazute in incercarea de a identifica ce a fost deja implinit si care mai sunt tintele stabilite pentru anul viitor. Companiile evita de multe ori acest proces pentru ca nu stiu de unde sa inceapa. Un plan de marketing stabilit inca din acest an ajuta la:

- pregatirea mesajului de brand si a viziunii pentru intreg anul viitor

- definirea nisei (descoperirea unor segmente noi, inlocuirea unor nise vechi)

- dezvoltarea strategiei de marketing

- identificarea competitorilor

- stabilirea unor obiective noi

- crearea unui calendar care sa contina programul activitatilor de marketing luna de luna

- monitorizarea rezultatelor inregistrare in urma eforturilor de marketing.


Un astfel de plan devine un instrument cat se poate de util pentru cei care dezvolta o afacere. Orice strategie poate fi astfel urmarita indeaproape, iar rezultatele masurate in mod corect. In fiecare an, planul de marketing trebuie modificat in functie de obiectivele atinse care vor fi inlocuite cu unele noi.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0