Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Este marketingul cu adevarat necesar?

Tags: definitia marketingului, secrete de marketing, strategii de marketing

In ultimele decenii alte secolului XX, consultantii de management se tot intreaba: "Oare sunt vanzarile cu adevarat necesare?" Cel mai comun raspuns era o combinatie precum: "Poate, dar nu pentru mult timp!"
In unele cazuri, vanzarile au fost vazute ca o profesie fara viitor, in timp ce marketingul devenea din ce in ce mai important. In orice caz, realitatea nu si-a urmat cursul normal. In schimb, acum este timpul sa ii intrebam pe specialisti exact opusul: "Oare este marketingul necesar?"
 
Totusi ce este marketingul? Sa gasesti un raspuns la aceasta intrebare este imposibil fara a defini in primul rand termenul de marketing.
 
Iata cateva definiiti ale marketingului:
 
1. Procesul de comunicare catre un client al valorii unui produs sau serviciu.
 
2. Arta vanzarii de produse, insa trebuie mentionat faptul ca vanzarea reprezinta doar o mica parte din procesul de marketing.
 
3. Strategia de a promova un produs sau un serviciu clientului.
 
4. Legatura dintre cerintele societatii si raspunsurile companiilor.
 
5. Procesul de comunicare al valorilor unui produs sau serviciu prin intermediul pozitionarii.
 
6. Construirea unei relatii intre client si organizatie.
 
7. Stiinta de a alege un scop pe piata atunci cand ai de ales intre analiza de marketing si segmentarea acestuia.
 
8. Aflarea secretelor domeniului vanzarilor, contactarea clientilor, construirea legaturilor, beneficiile acestor legaturi si valoarea comunicarii dintre client si organizatie.
 
In incheiere, raspunsul la intrebarea "Oare este Marketingul cu adevarat necesar" este urmatorul: "In multe cazuri nu este foarte important". Mai mult decat atat, in ziua de astazi marketingul nu reprezinta decat o dublare a strategiilor de vanzare sau pur si simplu un alt termen pentru acest domeniu.   


 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 30-Ian-2013 21:25:37
Marketingul e o mizerie ordinara care creeaza indivizilor needucati dorinte care nu le au pentru a fi consumatori perfecti pentru niste firme care urmaresc profitul cu orice mijloace . O modalitate imorala de a cistiga o piine .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0