Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Monitorizeaza si imbunatateste reputatia brandului in mediul online

Tags: monitorizarea reputatiei brandului, imagine online, reputatie proasta, monitorizare, mediu online, numele companiei, instrumente de monitorizare

O reputatie proasta in mediul online iti poate ruina afacerea iar imaginea pe care ti-o creezi pe internet va determina succesul sau esecul unui business.
Pentru a detecta din timp orice neregula, este important sa implementezi o strategie de monitorizare a brandului in mediul online. Identifica frazele reprezentative pe care doresti sa le monitorizezi. Acestea pot include urmatoarele:
- numele companiei
- denumirile brandurilor
- denumirile produselor
- numele angajatilor si directorilor companiei
- sloganurile, motto-urile
 
Avand in vedere ca iti doresti sa identifici clientii nemultumiti sau suparati, ar trebui sa incluzi cuvinte negative in frazele monitorizate. Dupa ce ai stabilit ce anume doresti sa monitorizezi, este timpul sa pui la punct procesul de monitorizare. Poti folosi unul din urmatoarele instrumente de monitorizare:
 
1. Google Alerts este un instrument extrem de util. Trebuie doar sa introduci cuvintele cheie legate de compania ta iar Google iti va trimite o notificare prin email ori de cate ori frazele respective apar pe internet.
 
2. Social Mention este un site care monitorizeaza continutul generat de utilizatorii din peste 80 de retele de socializare. Vei fi notificat atunci cand utilizatorii mentioneaza numele companiei, brandul, produsele sau serviciile companiei. De asemenea, ti se va spune daca mentionarile respective au fost pozitive, negative sau neutre.
 
3. Klout este un site care iti monitorizeaza influenta pe cele mai populare retele de socializare. Pe masura ce creezi si postezi continut online, site-ul determina influenta brandului in functie de numarul de utilizatori care interactioneaza cu brandul.
 
4. HootSuite este un site de management al profilurilor social media care iti permite sa monitorizezi reputatia brandului, sa programezi tweet-uri si postari si sa iti administrezi campaniile din social media.
 
Dupa ce incepi sa monitorizezi eficient reputatia brandului, va trebui sa creezi un plan de imbunatatire a imaginii online si de rezolvare a situatiilor negative intalnite.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0