Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

NU-uri in e-mail marketing

Tags: emailing, greseli, clienti, dispozitive mobile

E-mailing-ul a devenit, in ultima vreme, mai complicat. Provocarile noilor tehnologii si rutina au facut ca marketerii sa trebuiasca sa se straduaisca mai mult pentru a maximiza ROI-ul, in vremuri in care comportamentul consumatorilor se schimba mai ceva ca anotimpurile.
Inca functioneaza mentalitatea „exploziei”: avem o lista uriasa de adrese si vrem s-o folosim pentru a trimite newslettere la toti clientii pe care-i avem, cat de des posibil. Prea multi marketeri sunt pe pilot automat si cedeaza prea multe drepturi in favoarea echipei de creatie, cand ar trebui sa fie un om de marketing cel care lucreaza la interfata.
Ce trebuie schimbat:
 
Nu uita de cei care schimba canalele: Ajuta-ti clientii sa trimita informatia si pe alte dispozitive. Multi clienti incep sa cumpere pe un dispozitiv si completeaza comanda pe un altul. E din ce in ce mai intalnita procedura de cumparare pe mobil.
 
Nu arunca date: Colectarea datelor de utilizare nu mai este o sarcina atta de complexa pe cat era odata. Vezi ce gasesti in domeniu si fa-ti un plan pentru conversiile pe dispozitive mobile. Nu te baza numai pe analizele cu date ale raspunsurilor pe e-mail. Cauata toate tipurile de interactiuni posibile.
 
Nu scrie romane: Incearca metoda urmatoare: tine-ti mobilul langa monitorul calculatorului. Care dispozitiv este mai usor de citit. Nu te poti astepta ca un consumator sa citeasca carti intregi pe mobil. Frazele trebuie sa fie simple, curate. Paragrafele trebuie sa aiba cel mult doua fraze.
 
Nu trece cu vederea mesajele de tranzationare: Confirmarea comenzii si a trimiterii pachetului are loc intr-o perioada de maximum engagement din ciclul de viata al consumatorului. Consumatorii sunt incantati de achizitie, asa ca retailerii au sansa de a obtine vanzari suplimentare daca adauga mesaje promotionale suplimentare.
 
Nu pune preturi in poze: In Era marketingului mobil, este o greseala sa pui date esentiale, cum ar fi pretul, termenul limita si butonul de call-to-action, in interiorul imaginii. Multi cititori nu vor incarca oricum pozelel, asa ca nu vor vedea nimic din ceea ce-i intereseaza si vor naviga mai departe.
 
sursa foto: www.sxc.hu
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0