Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sfaturi pentru campanii de email marketing reusite

Tags: email marketing, campanii, canal de marketing, mesaje eficiente, consumatori, mesaje de marketing

Chiar daca cele mai noi canale de marketing castiga in popularitate, email-ul ramane principalul canal prin care poti comunica clientilor mesajul de marketing intr-un mod cat mai eficient. Un studiu recent indica faptul ca aproximativ 77% dintre consumatori prefera inca acest canal traditional - email-ul - pentru primirea mesajelor si ofertelor promotionale.
Pentru ca mesajele tale de marketing sa aiba un impact puternic asupra consumatorilor, va trebui sa eviti urmatoarele greseli des intalnite:
 

1. Mesajele nepersonalizate si neadaptate pietei tinta
 
Este extrem de important sa iti personalizezi mesajele in functie de publicul tinta, altfel mesajele tale vor fi complet irelevante pentru un anumit grup de persoane.
 
 
2. Mesaje neimbunatatite
 
Daca ai observat ca un anumit mesaj nu da roade, dupa ce l-ai utilizat iar si iar, inseamna ca trebuie sa iti schimbi urgent abordarea. Mesajele eficiente nu se nasc peste noapte, acestea rezulta in urma unui proces indelung de teste si imbunatatiri.
 
 
3. Mesaje care nu contin link-uri catre site-ul companiei
 
Abonatii nu pot face nicio comanda daca mesajele trimise prin email nu contin link-uri catre paginile de produse de pe site. In acelasi timp, inserarea prea multor link-uri nu este nici ea benefica, deoraece poate avea un efect paralizant asupra abonatilor. Cel mai indicat este sa le oferi acestora un singur call-to-action si un singur link functional, pentru a evita confuziile.
 
 
4. Mesaje care nu pot fi vizualizate pe dispozitivele mobile
 
Chiar daca va necesita un efort suplimentar, trebuie sa te asiguri ca toate email-urile trimise pot fi vizualizate pe toate sistemele de operare cunoscute, inclusiv pe dispozitivele mobile. Chiar daca ai conceput un mesaj de calitate, extrem de reusit, daca abonatii nu il pot vizualiza folosind tableta sau smartphone-ul, totul a fost in zadar.
 
 
5. Mesaje irelevante

Acorda o mare atentie continutului mesajului. Nu iti sabota intreaga campania de email marketing prin folosirea unor mesaje irelevante, ilizibile sau inutile.

Sursa: Marketingprofs.com
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0