Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sfaturi utile pentru conceperea unor subject line-uri eficiente

Tags: subject line, email marketing, sfaturi utile, copywriter, titlu articol, subiect email

Orice copywriter cunoaste importanta titlului unui articol. La fel de important este si subject line-ul unui email, avand in vedere ca aproximativ 40% din decizia de a deschide sau nu email-ul se bazeaza pe acest subject line.
Cei mai buni copywriteri ai tuturor timpurilor sunt de parere ca ar trebui sa petreci aproximativ jumatate din timpul alocat scrierii unui articol pentru a gasi un titlu cat mai eficient.
 
In medie, 8 din 10 oameni vor citi subiectul email-ului, insa doar 2 din 10 vor citi continutul articolului. Rezulta ca subject line-ul unui email determina eficienta si rata de succes a intregii campanii de email marketing. Conceperea unui subject line eficient nu garanteaza insa succesul unei campanii. Subiectul email-ului ar trebui sa fie in conformitate cu textul articolului si sa ofere beneficiile promise.
 
Iata cateva sfaturi pentru conceperea unor subject line-uri cat mai eficiente:
 
1. Sa fie UTILE si RELEVANTE pentru cititor
2. Sa ii dea cititorului impresia ca beneficiul promis este UNIC
3. Sa exprime un simt al URGENTEI
4. Sa realizeze toate cele de mai sus intr-un mod SPECIFIC.
 
Copywriter-ul de succes Clayton Makepeace ne sugereaza sa ne adresam urmatoarele cinci intrebari inainte de a concepe un subject line pentru campanii de email marketing:
 
1. De ce anume vor beneficia cititorii acestui email? Sugereaza subiectul email-ului un anumit beneficiu pentru cititor?
2. Poti include anumite cuvinte specifice care sa confere email-ului un caracter credibil si convingator?
3. Va genera subiectul email-ului o reactie pozitiva puternica din partea cititorului?
4. Va reusi acest subiect sa cucereasca pe loc cititorul?
5. Ai putea adauga un element de intriga care sa convinga cititorul sa deschida email-ul?
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0