Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 intrebari la care sa raspunzi inainte de a crea o campanie de marketing

Tags: campanie de marketing, intrebari, produse si servicii, piata tinta, clienti potentiali, monitorizare, eficienta campaniei

Vrei sa realizezi o campanie de marketing de succes si sa iti cresti vanzarile? Adreseaza-ti urmatoarele 10 intrebari inainte de a te apuca de treaba.
1. Care este scopul principal: sa castigi clienti noi, sa vinzi produse sau o combinatie a celor doua?
Pentru a putea realiza o campanie eficienta, trebuie sa stabilesti ce anume iti doresti sa obtii. Uneori vei dori doar sa obtii clienti noi iar alteori vei dori doar sa iti vinzi produsele si serviciile. Trebuie sa stii neaparat ce anume doresti sa obtii inainte de a incepe o campanie de marketing. Astfel, vei putea ramane concentrat asupra atingerii obiectivului.
 
2. Ce produs sau serviciu vreau sa vand?
Desi poate parea evident, este important sa iti adresezi aceasta intrebare. Trebuie sa stii ce anume incerci sa vinzi.
 
3. Cum voi vinde produsul sau serviciul pietei tinta?
Vei vinde produsele sau serviciile prin intermediul unor oferte speciale, vei oferi garantii sau altfel de beneficii? In ce fel iti vei incuraja clientii sa iti cumpere produsele sau serviciile?
 
4. Cui voi vinde produsele sau serviciile?
Dupa ce ai stabilit ce anume vei comercializa, va trebui sa te concentrezi asupra pietei tinta. Este important sa alegi o piata corespunzatoare, altfel nu vei face altceva decat sa irosesti banii degeaba.
 
5. Cum voi ajunge la piata tinta?
Vei apela la campanii de direct mailing, reclame cu plata pe click sau bannere publicitare? Exista o sumedenie de optiuni iar atunci cand decizi ce canal media vei folosi, gandeste-te ce impact va avea acesta.
 
6. Ce vreau sa comunic pietei tinta?
Va trebui sa te gandesti ce anume doresti sa comunici pietei tinta despre produsele si serviciile tale. Asta inseamna sa te concentrezi asupra trasaturilor si beneficiilor produselor si la impactul pe care acestea il vor avea asupra consumatorului. Daca nu stii sau nu poti exprima clar care sunt motivele pentru care piata tinta ar trebui sa iti cumpere produsele sau serviciile, cel mai probabil campania ta va esua.
 
7. Care vor fi cele mai frecvente obiectii ale pietei tinta cu privire la produsele sau serviciile mele?
Atunci cand incerci sa vinzi un produs sau un serviciu, trebuie sa fii intotdeauna pregatit sa raspunzi obiectiilor venite din partea potentialilor clienti. Este important sa stii dinainte care vor fi cele mai frecvente obiectii si cum le poti contracara.
 
8. Care este procesul prin care clientii potentiali vor putea actiona?
Cum vor ajunge clientii potentiali sa cumpere produsul sau serviciul? Vor da click pe o reclama care ii va conduce catre un landing page unde vor viziona un clip video si vor gasi un buton prin care sa poata achizitiona produsul? Este important sa intelegi care va fi procesul efectiv prin care clientii vor ajunge sa cumpere produsul.
 
9. Cum voi masura si monitoriza succesul campaniei?
Daca nu monitorizezi eficienta campaniei de marketing, nu vei sti ce schimbari sunt necesare in viitor. Este important sa monitorizezi toate aspectele campaniei.
 
10. Cat valoreaza fiecare client in parte?
Daca nu stii o suma estimativa pe care ti-o va aduce fiecare client in parte, nu vei putea stabili cat anume trebuie sa cheltuiesti pentru atragerea unui client nou. Dupa realizarea mai multor campanii, vei avea o cifra estimativa de la care sa pornesti. Uneori iti vei da seama ca unele campanii nu sunt profitabile.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0