Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 tactici pentru a dezvolta inovatia

Tags: marketing, inovatie, idei de afaceri, succes, eficienta

Ideile senzationale au nevoie de un spatiu propice de dezvoltare. Urmeaza regulile de mai jos pentru a fii sigur ca nu le pui piedici. Fara inovatie, nu vei face altceva decat sa-i copiezi pe altii.
Inovatia este incluziva, nu exclusiva.

O greseala clasica si nu numai a antreprenorilor este aceea ca toate ideile bune vin de la cei dintr-un cerc restrans de initiati. Astfel de persoane resping ideile venite din partea angajatilor de rand si restrictioneaza intreaga activitate creativa, cum ar fi sesiunile de brainstorming, la grupuri selectionate.
 
Iar asta este o problema, pentru ca inovatia are nevoie de creativitate si unul din cele mai sigure moduri de a atrage creativitatea este de a le permite ideilor diferitilor oameni sa se intalneasca. Netflix prospera azi pentru ca cineva si-a dat seama ca se pot descarca fisiere de pe internet, iar filmele sunt doar niste fisiere foarte mari. 
 
Daca folosesti doar insideri, limitezi la maximum noile combinatii de idei si experiente, pentru ca oamenii ajung sa se obisnuiasca unii cu ceilalti.
 
Inovatia are nevoie de timp si resurse.
 
Orice proces de business cere spatiu. Restrictioneaza timpul, energia si alte resurse necesare si nimic nu se va mai intampla. Anagajatii au nevoie de spatiu pentru a visa cu ochii deschisi, pentru a experimenta.
 
Nu sufoca inovatia neasumandu-ti riscuri de dragul unei false eficiente. Singura garantie pe care o vei avea in cazul acesta este ca nu vei inova, ceea ce niciun antreprenor nu vrea.
 
Inovatia cere o atmosfera calda sa poata creste.
 
Cele mai bune produse, servicii si practici de business nu vin gata formate. Ele au aparut ca urmare a unor greseli repetate, a unor incercari esuate, toate fiind, de fapt, investitii in rezultatul final.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0