Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 instrumente care iti fac viata mai usoara

Tags: google calendar, ganduri ascunse, strategii de comunicare

De-a lungul ultimului deceniu, oamenii au scris carti pentru a-i ajuta pe cei din jur sa fie cat mai eficienti. In urma acestor cercetari, s-a ajuns la concluzia ca exista anumite artificii pentru a fi cat mai eficient si mai productiv, indiferent de industria in care lucrezi.
Iti vom arata cum poti sa fii organizat fara sa dai gres si cum vei putea realiza un plan de maestru pentru a avea succes. Tot ce trebuie sa faci este sa iti "achizitionezi" urmatoarele patru "instrumente":
 
1. Un calendar
 
Google Calendar este probabil cel mai usor mod de a putea respecta un program. Din moment ce programul activeaza online, il poti accesa si consulta tot timpul. Folosind acest program sau oricare altul, chiar si o simpla agenda, nu vei avea cum sa dai gres.
 
2. Un program de construire a unei strategii de de comunicare
 
Aproape orice din ceea ce faci implica o intalnire. Asadar, trebuie sa fii cat mai organizat si sa inveti sa comunici cu partenerii de afaceri si altfel decat prin intermediul unui e-mail. Trebuie sa iti dezvolti o adevarata strategie de comunicare.
 
3. O multime de idei pe care trbuie sa ti le aduci aminte
 
Este foarte amuzant sa inovezi, insa marile idei se pot regasi pana si in cele mai mici si mai ascunse ganduri de zi cu zi. Trebuie sa gasesti un echilibru intre lucrurile exceptionale si cele obisnuite, insa de asemenea trebuie sa dai atentie fiecarei idei care iti vine, oricat de mica ar fi ea, deoarece succesul poate aparea in cele mai bizare moduri, din cele mai ciudate idei.
 
4.  Pune-ti "alarma" pentru a-ti aminti sa ramai concentrat si sa faci lucruri de neuitat
 
Trebuie sa iti amintesti in fiecare zi ca afacerea ta are nevoie de tine in cea mai buna forma posibila. Trebuie sa te concentrezi cat mai bine, astfel incat sa realizezi anumite lucruri si performante pe care cei din jur sa nu le poata echivala si mai ales sa nu le poata uita.  


 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0