Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 lucruri pe care le fac oamenii de succes

Tags: oameni de succes, sfaturi de succes, imbinarea utilului cu placutul

Ai observat acei oameni care realizeaza tot ceea ce isi propun si raman la fel de fericiti si relaxati tot timpul? Ti se intampla uneori sa te intreb cum de celorlalti le ajuge timpul, atat pentru viata profesionala, cat si pentrru cea personala, desi tie ti se pare ca timpul este din ce in ce mai scurt?
Pentru a fi una dintre aceste persoane, tot ceea ce trebuie sa faci este sa urmezi urmatorii cinci pasi si vei vedea ca vei fi mult mai productiv decat ai fost vreodata.
 
Iata cei cinci pasi spre o viata mult mai productiva:
 
1. Alege-ti prioritatile
 
Indiferent ca este vorba de viata persoanala sau de cea profesionala trebuie sa iti stabilesti cu atenti prioritatile. Fa-ti un plan al actiunilor primordiale, astfel incat sa ai timp sa le rezolvi pe toate intr-o perioada de timp cat mai scurta. In acest plan trebuie sa incluzi de asemenea si mici pauze in asa fel incat sa eviti oboseala si stresul.
 
2. Fii cat mai eficient
 
Incearca sa fii cu un pas inainte. Programeaza-ti cu o zi inainte intalnirile de afaceri si programul pentru a doua zi, astfel incat sa eviti pierderea timpului. De asemenea, inainte de meetinguri informeaza-te in legatura cu persoana pe care urmeaza sa o cunosti si despre domeniul sau de activitate, in asa fel incat sa puteti stabili totul inca de la prima intalnire, pentru a nu fi nevoie sa va mai pierdeti timpul cu alte meetinguri de prezentare.
 
3. Imbina utilul cu placutul
 
Cei mai multi dintre noi nu reactioneaza foarte bine atunci cand trebuie sa isi amestece programul de la serviciul cu cel personal, insa pentru a fi cat mai eficient trebuie sa inveti sa le combini. Mai mult decat atat, alege sa iti petreci pauzele cu prietenii, ori cu familia pentru a te deconecta de la locul de munca si pentru a te putea relaxa pentru tot restul zilei. 
 
4. Administreaza-ti corect timpul
 
Timpul este cel mai mare dusman al oamenilor. De aceea trbuie sa ai grija cum iti planifici agenda in fiecare zi, astfel incat sa poti face toate actiunile pe care ti le-ai propus. De asemenea, trebuie sa iti imparti timpul in asa maniera incat sa poti avea o viata personala fericita si o viata profesionala cat mai productiva.
 
5. Invata tot timpul
 
Se spune ca omul invata cat traieste. Aceasta zicala se dovedeste a fi adevarata si in aceasta situatie, deoarece pe zi ce trece apar informatii si lucruri de care nu stiai absolut nimic ieri, insa de maine se pare ca viata ta nu va mai avea acelasi sens fara ele. Incearca sa fii la curent cu toate noutatile din domeniul in care lucrezi, astfel incat sa nu fii dat la o parte.  

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0