Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 strategii pentru a construi un brand global

Tags: marketing, management, brand, brand global, pozitionare pe piata

Construirea unui brand global implica mai multe decat simpla lansare a unui site care este accesibil de aproape de oriunde din lume.
1. Intelege comportamentul consumatorului.
 
Doar pentru ca, intr-o anumita cultura, consumatorii au anumite preferinte sau obiceiuri de cumparare, nu inseamna ca preferintele lor sunt universale. 
 
2. Pozitioneaza-te corect.
 
Trebuie sa intelegi care iti este competitia si apoi sa vezi daca aceasta are vreun avantaj in fata ta. Cine sunt furnizorii unor produse sau servicii similare care se vand in tara respectiva? 
 
3. Afla cum se traduce numele brandului tau.
 
Un nume destept se poate traduce complet aiurea intr-o alta limba. De exemplu, brandul frantuzesc de branza Kiri si-a schimbat denumirea in Kibi pe piata iraniana, caci „kiri” inseamna „putrezit” in farsi, o asociere total nepotrivita pentru sortimentul de branza.
 
Afla apoi care sunt culorile preferate de o anumita piata. In Statele Unite, de exemplu, nuantele de albastru si de verde vand cel mai bine, in timp ce unele tari latino-americane se dau in vant dupa rosu si galben.
 
4. Priveste imaginea de ansamblu.
 
Daca te gandesti sa oferi produse noi pe o piata noua, poate e timpul sa-ti schimbi numele pentru a putea incorpora noutatile. Din Bucuresti – carne proaspata, in Bucuresti – produse alimentare, de exemplu.
 
5. Gaseste-ti parteneri buni.
 
Vorbeste cu un avocat pentru a vedea care sunt legile in noua tara. Daca vrei sa colaborezi cu un producator sau furnizor strain, asigura-te ca acesta are o buan reputatie, nu-ti va folosi numele intr-o maniera neadecvata si ca va respecta standardele de calitate. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0