Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

6 sfaturi pentru a-ti imbunatati intalnirile de afaceri

Tags: intalniri de afaceri, oameni de afaceri, planul intalnirii

Putine sunt companiile ale caror intalniri de afaceri dau rezultate de fiecare data si sunt productive de la inceput. De cele mai multe ori, atunci cand oamenii se intalnesc intr-o astfel de conjunctura, vorbesc si iar vorbesc, insa nu rezolva foarte multe.
Mai mult decat atat, uneori se intampla ca in timpul intalnirilor, persoanele participante sa excluda in mare parte subiectul pentru care s-au intalnit.

Pentru a evita astfel de situatii, iti prezentam sase sfaturi care te vor ajuta sa ai intalniri de afaceri mult mai productive decat pana acum:

1. Toate intalnirile trebuie sa aiba un scop concret si bine definit

Singurul motiv pentru care te intalnesti cu partenerii de afaceri este evolutia companiei si a afacerilor pe care le detineti.

2. Toate intalnirile de afaceri trebuie sa aiba anumite puncte de concentrare

Scopul stabilit trebuie sa aiba anumite "subpuncte" pe care  trebuie sa va concentrati inainte de a ajunge la un numitor comun.

3. Toate intalnirile trebuie sa dureze in jur de o ora

O ora, nici mai mult nici mai putin, reprezinta timpul necesar pentru luarea unei decizii.

4. Pregateste totul cu o zi inainte

Atunci cand hotarasti sa ai o intalnire de afaceri cu partenerii tai, trebuie sa ai totul bine stabili si pus la punct.

5. Cei care intarzie nu vor fi pusi in tema cu ceea ce s-a vorbit pana la momentul respectiv

Exista situatii in care unele persoane nu ajung la timp pentru a participa la intalnirea de afaceri. In aceste situatii, detaliile se reiau pentru a-i fi explicate celui intarziat. Acest obicei este unul gresit, deoarece in acest fel pierzi timpul.

6. Interziceti telefoanele/ tabletele/ laptopurile

Astfel de aparate distrag atentia participantilor la intalnire, iar acestia nu se vor putea concentra cu adevarat la discutia care ar trebui sa aiba loc. 


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0