Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

6 sfaturi pentru a-ti transforma vizitatorii in clienti

Tags: vizitatori online, pagina web, potentiali clienti

Vrei sa iti transformi vizitatorii online in potentiali clienti, insa nu stii cum sa faci asta? Urmeaza acesti pasi pentru a avea succes:
1. Adauga continut atractiv si axat pe clienti

Atunci cand scrii mesaje online pentru clienti, intotdeauna trebuie sa tii cont de doua lucruri. Primul este ca trebuie sa te adresezi direct. Esti mult mai convingator cand faci asta, pentru ca ii faci pe cumparatori sa se simta ca si cum ai vorbi cu ei. Despre produsele si serviciile tale poti sa scrii detalii in sectiunea de descriere a paginii tale web. Al doilea lucru de care trebuie sa tii cont este ca este indicat sa aduci in discutie problemele si nevoile clientilor tai si sa incerci sa gasesti solutii pentru rezolvarea lor.

2. Ajuta-ti clientii sa iti foloseasca site-ul

Pentru a-i determina pe utilizatori sa iti citeasca postarile, incearca sa implementezi site-ului tau o optiune prin care acestia pot descarca articolele sau mesajele care reprezinta interes pentru ei, o sectiune de contact, dar si oportunitatea de a se abona la newsletter-ul tau.

3. Adauga elemente interactive

Continutul video si jocurile atrag intotdeauna foarte multi utilizatori si ii determina pe acestia sa socializeze, sa ofere feedback. Este relativ simplu sa realizezi filmulete amuzante, care nu trebuie sa fie prea lungi. Chiar si un minut este suficient.

4. Trebuie sa aiba posibilitatea de a te contacta foarte simplu

Este de-a dreptul enervant atunci cand site-ul unei companii aparent serioase nu are o sectiune de contact sau daca o are sa nu gasesti ceea ce te intereseaza cu adevarat. Ofera-le clientilor posibilitatea de a te contacta oricand isi doresc si scrie un numar de telefon si o adresa de e-mail pe pagina ta web.

5. Creeaza pagini speciale pentru resurse pe care le pot descarca

Daca oferi utilizatorilor posibilitatea de a descarca continut, fie el demo, trebuie sa creezi o pagina web speciala, care ar trebui sa contina: o trecere in revista a problemelor generale pe care le au clientii tai, cum le poti rezolva problemele, cateva informatii esentiale despre continut, o sectiune de multumire.

6. Trimite-le un newsletter

Pentru a-ti determina clientii sa iti citeasca zilnic continutul, le poti trimite un newsletter prin care sa ii atragi pe site-ul tau. Acesta trebuie sa contina cele mai importante informatii de pe pagina ta web si sa aiba un titlu interesant, care sa ii determine sa il deschida.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0