Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

6 solutii simple pentru a scapa de stres

Tags: cum scapi de stres, solutii simple, arata ce simti

Sa scapi de stres poate fi mult mai usor decat iti imaginezi. Incearca una din cele sase solutii pe care le voi prezenta sau, de ce nu, le poti incerca pe toate pentru a fi sigur ca alungi stresul din viata ta:
1. Nu lua lucrurile personal
 
Un factor important care duce la starea de stres este faptul ca dam prea mult importanta actiunilor si vorbelor celor din jur. Cateodata avem impresia ca orice ar vorbi cei de langa noi are legatura cu persoana noastra. Incearca sa nu mai iei orice discutie pe care o auzi in mod personal. Nu tot ce se intampla in jurul tau are neaparat legatura cu actiunile pe care le faci.
 
2. Schimba-ti asteptarile
 
Daca te astepti ca cel cu care lucrezi sa fie mai amabil si el continua sa fie irascibil, vei fi dezamagit. Tu alegi sa fii dezamagit deoarece pana in prezent colegul respectiv nu ti-a dat nici macar un semn ca vrea sa se schimbe sau ca poate fi si altfel in relatia de colegialitate pe care o aveti.
 
3. Spune atunci cand ai nevoie de ceva
 
Te vei simti mult mai usurat atunci cand iti vei asuma responsabilitatea pentru nevoile tale. Fara aceasta decizie, iti vei pierde atat timpul cat si energia asteptand ca ceilalti sa isi dea seama de nevoile pe care le ai tu si in cele din urma sa te ajute. Daca simti nevoia de complimente, pur si simplu spune lucrul asta. Daca ai nevoie de mai multe explicatii, spune-o. 
 
4. Nu presupune
 
Uneori ne dam cu presupusul avand in vedere ce gandesc ceilalti. Inceteaza sa mai presupui inainte sa incepi sa crezi cu adevarat lucrurile pe care le gandesti. Opreste-te inainte sa actionezi bazandu-te doar pe o presupunere. Este mult mai bine sa inveti ca ai presupus gresit decat sa incerci sa repari o greseaza comisa pe baza unei supozitii.
 
5. Arata ceea ce simti
 
O veche zicala din randul celor care lucreaza spune asa: "Lasa-ti grijile la usa". Acest sfat este unul foarte bun pentru cei care lucreaza, deoarece nimeni nu vrea sa isi vada angajatii ingrijorati de problemele de acasa, deoarece nu vor da nici un fel de randament la serviciu. Insa, aceasta metoda se pare ca are si dezavantaje. Nu poti sa eviti problemele la nesfarsit. Invata sa vorbesti despre lucrurile care te deranjeaza fara a-i supara pe ceilalti.
 
6. Stapaneste-te
 
Daca ii raspunzi calm unui client care tocmai ti-a adresat cateva cuvinte nepoliticoase, vei evita o situatie stresanta pentru amandoi. Invata sa te abtii atunci cand ai de-a face cu clienti dificili. Nu poti controla actiunile celorlalti, insa ramanand calm vei putea evita sa contribui la continuarea unei discutii stresante.
 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0