Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Alimente care ne suprima apetitul in mod natural

Tags: suprimare apetit, alimente sanatoase, stare de satietate, aport de calorii, slabit, greutate ideala, pofta de mancare

Doriti sa reduceti aportul de calorii? Daca doriti sa slabiti sau pur si simplu sa va mentineti greutatea ideala si sa ramaneti in forma, incercati urmatoarele alimente, care au rolul de a suprima apetitul si de a conferi o senzatie de satietate de lunga durata.
Ghimbir
De sute de ani incoace, multe popoare folosesc radacina de ghimbir datorita puterilor sale miraculoase. Ghimbirul stimuleaza digestia si confera energie, eliminand starile de foame.
 
Avocado
Fiind bogat in fibre si in grasimi monosaturate (cele bune), avocado suprima apetitul, cu conditia sa fie consumat cu moderatie. Grasimea buna din avocado confera o stare de satietate de lunga durata.
 
Cafea
Nu este indicat sa se consume mai mult de doua cani de cafea pe zi, insa consumul moderat de cafea accelereaza metabolismul si suprima apetitul. Cafeina si antioxidantii din cafea sunt de vina. Secretul este sa nu exagerati cu laptele si zaharul!
 
Migdale
Un pumn de migdale ne poate satisface foamea. Migdalele sunt o srusa excelenta de vitamine E, magneziu si antioxidanti. Acestea ajuta la mentinerea greutatii ideale, fiind o alternativa sanatoasa pentru gustarea de dupa-amiaza!
 
Boia iute
Acest condiment accelereaza metabolismul si favorizeaza arderea rapida a caloriilor. Adaugati putina boia iute in mancare si veti arde mai multe calorii fara a face niciun efort suplimentar.
 
Mere
Merele sunt eficiente in suprimarea apetitului, fiind bogate in fibre si pectina, care confera senzatia de satietate. Acestea ajuta de asemenea la reglarea nivelului glucozei in sange, oferindu-va un plus de energie.
 
Oua
Studiile au demonstrat faptul ca ouale ne confera o senzatie de satietate de lunga durata, in special daca sunt consumate dimineata. Doua oua consumate dimineata ne diminueaza pofta de mancare pe parcursul intregii zile.
 
Apa
Apa ramane cea mai eficienta cand vine vorba de suprimarea apetitului. Beti cate un pahar de apa inainte de masa si veti observa ca veti manca mai putin (cu aproximativ 90 de calorii mai putin). Apa este si cea mai la indemana, asa ca de ce sa nu ne bucuram din plin de beneficiile sale?
 
Supa de legume
O supa de legume iti poate reduce semnificativ pofta de mancare, conferindu-ti o stare de satietate.
 
Ciocolata neagra
Ciocolata neagra, adica cea care contine peste 70% cacao, poate veni in ajutor celor care doresc sa manance mai putin. Gustul amarui suprima apetitul, iar acidul stearic ajuta digestia si ofera o senzatie de satietate.
 
Ceai verde
Daca nu obisnuiti sa consumati cafea, atunci o alternativa buna este ceaiul verde. Acesta previne cresterea nivelului de glucoza in sange si lupta impotriva depunerilor de grasime. Ceaiul verde este extrem de eficient in suprimarea apetitului.
 
Suc de legume
Sucul de legume ne confera o stare de satietate de lunga durata. Daca se bea inaintea mesei principale, puteti sa consumati cu 135 de calorii mai putin.
 
Somon
Somonul este bogat in acizi grasi omega-3, care ajuta la suprimarea apetitului. Daca nu va este la indemana sa consumati somon, puteti alege ton sau hering.
 
Scortisoara
Presarati putina scortisoara peste cereale, fructe sau cafea. Aceasta ajuta la reducerea nivelului de zahar din sange, suprimand astfel apetitul.
 
Seminte de in
Fiind bogate in fibre solubile si acizi grasi esentiali, semintele de in pot fi adaugate in iaurt, smoothie-uri sau salate. Acestea confera o senzatie de satietate.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0