Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campanii publicitare care au rezultate

Tags: marketing, camapnii publicitare eficiente, audienta target, trucuri de marketing

"Publicitatea nu da roade" auzi mereu de la clienti. Sunt unele companii mici care ajung sa dea faliment pentru ca nu le functioneaza spoturile radio, desi costurile sunt foarte mari. Dar audienta tinta asculta, asa ca ce altceva se mai poate face?
Daca vrei sa duci afacerea la un nou nivle, trebuie sa-ti aduci produsele si serviciile in atentia unui public mai larg. Vrei sa atragi cat mai multi prospecti sa te contacteze si acestia sa cumpere de la tine. Publicitatea este esentiala, dar cum poti obtine cat mai mult de pe urma ei?
 
Iata mai jos cateva elemente ale unei campanii eficiente de publicitate:
 
1. Alege cu atentie media pentru piata ta tinta.
 
Pare evident, dar asigura-te ca audienta ta target va auzi sau va citi reclama. Alege o publicatie sau un post de radio/ televiziune care i se adreseaza. Daca iti faci publicitate pe net, alegerea cuvintelor cheie este esentiala.
 
2. Scrie un text pe care prospectii sa vrea sa-l citeasca.
 
Interesul de baza al prospectilor are in vedere modul in care vor beneficia in urma produsului sau serviciului. Asa ca nu trebuie sa promovezi „servicii de contabilitate”, ci „cum sa eviti suprataxarea”.
 
3. Fa rost de terti care sa-ti confirme credibilitatea.
 
Daca iti permite spatiul, include testimoniale in reclame pentru a sustine rezultatele senzationale generate de produsul/ serviciul tau.
 
4. Motiveaza-ti prospectii sa te contacteze.
 
Include o oferta limitata in timp sau ceva gratuit pe care-l pot obtine in numai cateva zile, pentru a-i face pe potentiali sa se grabeasca sa te contacteze.
 
5. Spune-le prospectilor ce vrei de la ei si cum sa procedeze.
 
Acesta este call-to-action. Spune-le sa te sune, sa-ti viziteze site-ul, sa-ti trimita un email, sa completeze un formular etc.
 
6. Pastreaza contactul cu clientii si prospectii.
 
Contacteaza-i cel putin o data pe luna. Intra cu ei in conversatie abordand o tema comuna de discutie. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0