Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?

Tags: marketing, departament de marketing, atributii

Departamentul de Marketing al unei companii are mai multe atributii principale, enumerate in cele ce urmeaza.
- prospectarea pietei interne;

- prospectarea pietei externe;

- propunerea structurii, volumului si a esalonarii produselor si serviciilor de realizat in firma;

- propunerea de modalitati in vederea accelerarii si amplificarii vanzarii produselor;

- prospectarea nevoilor de consum;

- fundamentarea strategiei societatii si la elaborarea programelor si planurilor de desfasurare a productiei si serviciilor;

- pregatirea pietei pentru primirea produsului printr-o alegere judicioasa a circuitelor si formelor de distributie, precum si printr-o campanie publicitara adecvata;

- propunerea structurii, volumului si esalonarii in timp a produselor si serviciilor pe care trebuie sa le realizeze societatea, precum si a modalitatilor de accelerare si amplificare a desfacerii acestora;

- introducerea si testarea noilor prototipuri de produse prin intermediul pietelor de proba;

- stabilirea unor politici de preturi a produselor in toate fazele ciclului de viata;

- organizarea judicioasa a procesului de vanzare si a unor prestatii post-vanzare;

- lansarea produsului pe piata, insotita de o comunicare continua cu clientii;

- elaborarea de strategii in vederea imbunatatirii produselor oferite de firma;

- monitorizarea masurii in care produsele oferite de firma satisfac standardele clientilor;

- asigurarea pregatirii profesionale si actualizarea cunostintelor prin masuri de perfectionare a pregatirii personalului din serviciul marketing.
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.2 din 5 - 10 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0