Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce faci atunci cand angajatii tai stiu mai multe decat tine?

Tags: angajati inteligenti, cum faci fata angajatilor, angajatii stiu prea multe

In ziua de azi e foarte greu sa fii liderul unei echipe de profesionisti. Se intampla cateodata ca cei din echipa ta sa fie chiar mai bine pregatiti decat tine si sa stie mai mult decat stii tu despre un anumit subiect.
Dar cum faci fata acelor oameni pe care tu trebuie sa ii ghidezi in conditiile in care acestia se dovedesc a fi mai priceputi decat tine?

Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa gestionezi o astfel de situatie:
 
1. Da dovada de pasiune
 
In trecut, daca lucrai 40 de ore pe saptamana si iti luai patru sau cinci saptamani de vacanta, nu aveai suficient timp sa dezvolti o pasiune pentru domeniul in care lucrezi. Astazi, oamenii muncesc in jur de 60-80 de ore pe saptamana. Cel mai important aspect este ca ei fac acest lucru din placere, in principiu, deoarece iubesc ceea ce fac si rar simt nevoia de o pauza.
 
2. Acorda importanta timpului
 
Acum oamenii au din ce in ce mai putin timp, ceea ce inseamna ca valoarea timpului a crescut. Liderii care pierd timpul angajatilor nu sunt priviti deloc bine de catre acestia. Conducatorii unei companii vor avea mereu succes daca vor alege intotdeauna proiectele care sa ii puna in valoare echipa, sa le incurajeze pasiunile si sa le sporeasca abilitatile.
 
3. Creaza legaturi
 
In ziua de astazi, talentul si pasiunea iti pot asigura o meserie. Insa, se pare ca aceste doua lucruri nu sunt de ajuns, deoarece mai ai nevoie si de o retea bine pusa la punct, deoarece fie ca suntem de acord sau nu, tehnologia este in plina dezvoltare. O astfel de retea reprezinta o modalitate mai usoara prin care angajatii tai pot pastra intotdeauna legatura si pot lucra mai mult si mai eficient in echipa decat obisnuiau sa o faca in trecut.

4. Sustine dezvoltarea
 
De obicei, angajatii care sunt foarte bine pregatiti lucreaza pentru mai multi bani. Acestia vor sa aiba o contributie la dezvoltarea companiei. Liderii care obisnuiesc sa puna urmatoarea intrebare la interviuri vor avea mereu de castigat: "Ce poate face compania noastra pentru a-ti putea atinge scopurile in viata?"
 
5. Consolideaza abilitatile
 
Oamenilor le este foarte greu sa se perfectioneze, deoarece in zilele noastre nimeni nu iti poate oferi siguranta unui loc de munca. Mai mult decat atat, concurenta mondiala face dezvoltarea individuala pe plan profestional din ce in ce mai inceata. Liderii trebuie sa priveasca dincolo de competentele necesare azi si sa isi ajute angajatii sa invete care sunt abilitatile de care au nevoie maine.

 

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0