Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce s-a intamplat cu codurile QR?

de Alina Negrutiu
Tags: marketing, cod qr, realitate augmentata

Ti-amintesti de ele? Patratelele alea ciudate care incepusera sa apara peste tot si care te invitau sa le faci o poza cu mobilul pentru a vedea mia multe informatii? Intrebarea este, le-ai folosit vreodata?
Acum cativa ani, codurile QR erau foarte la moda. Apareau in reviste, pe afise, pe cartile de vizita, chiar si la expozitiile la muzeu. Dara erau adesea prea greude activat si asta pentru ca impuneau descarcarea aplicatiei corecte pe telefonul mobil.
 
Mai mult, URL-ul pe care le accesai cand codul QR era „citit” nu-ti ofereau suficienta valoare care sa merite investitia de timp si energie consumate pentru accesarea lui.
 
In mai putine cuvinte, au dezamagit. Acum a venit vremea altor tehnologii, mai promitatoare. Pe de o parte, avem realitate augmentata care citeste imaginile deja existente pe pagina – un logo, o poza, orice vrei porgramul sa citeasca. In acest sens, exemple interesante ne ofera billboard-urile Volkswagen.


 
Toate eforturile se concentreaza acum pentru a maximiza oportunitatea care exista intre print si lumea mobile. Noile tehnologii sunt distractice si interesante, ii ofera valoare clientului si au rezultate masurabile. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0