Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce se intampla daca NU iti optimizezi site-ul pentru dispozitivele mobile

Tags: optimizare site, dispozitive mobile, optimizare pentru mobil, trafic internet, trafic pe mobil, imaginea brandului

Din ce in ce mai multe persoane folosesc dispozitive mobile pentru a accesa internetul si, cu toate acestea, exista multe companii care nu si-au optimizat inca site-ul pentru astfel de dispozitive. Traficul pe mobil reprezinta in prezent 10% din traficul global de internet si se preconizeaza ca anul viitor internetul va fi accesat mai degraba folosind telefoanele mobile decat PC-urile obisnuite.
Traficul de internet pe mobil a crescut semnificativ in ultimii 3 ani, ajungand de la 1% in 2009 la 10% din traficul total de internet in 2012. Cu toate acestea, putine companii si-au optimizat site-urile pentru dispozitivele mobile.
 
In cazul companiilor care comercializeaza produse online, optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobile este esentiala. Cei care nu fac acest lucru risca sa piarda multi clienti potentiali si sa isi enerveze vizitatorii.
 
Un studiu recent realizat de Google subliniaza faptul ca site-urile neoptimizate pentru mobil dauneaza grav imaginii brandului. Iata care au fost principalele
 
Site-urile optimizate pentru dispozitive mobile incurajeaza achizitiile online
Este cat se poate de simplu: clientii sunt mai dispusi sa achizitioneze un produs sau un serviciu daca site-ul este optimizat pentru dispozitive mobile. Trei sferturi din cei intervievati au declarat ca revin pe un site daca experienta pe mobil a fost satisfacatoare.
 
Daca site-ul nu este optimizat pentru dispozitive mobile, cumparatorii vor merge in alta parte
Majoritatea celor intervievati au declarat ca, in cazul in care nu gasesc ceea ce isi doresc pe un anumit site, vor apela mai degraba la site-ul unei alte companii care este optimizat pentru mobil, decat sa caute din nou site-ul respectiv cand acceseaza internetul de pe PC.
 
O experienta nefavorabila pe mobil poate dauna imaginii companiei
Atunci cand clientii sunt nemultumiti cu privire la modul in care site-ul unei companii este afisat pe dispozitive mobile, acestia devin frustrati si nervosi si vor apela la un alt site optimizat pentru dispozitive mobile. Cand un site nu este optimizat pentru mobil, utilizatorii considera ca brandul respectiv nu isi respecta cu adevarat consumatorii. Mai mult de jumatate din cei chestionati au declarat ca experienta nefavorabila pe mobil dauneaza grav imaginii brandului.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0