Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Creste-ti credibilitatea site-ului in era content marketing-ului

Tags: marketing, content marketing, continut actualizat, like-uri

Content marketingul a devenit traseul obligatoriu al tuturor celor care vor sa castige increderea clientilor. Site-ul tau nu poate deci sa se impotriveasca trend-ului. Si asta pentru ca toti consumatorii cauta pe cineva in care sa aiba incredere si aceasta nu poate fi mimata.
Ce se poate face in aceasta privinta?
 
1. Arata cine este in spatele afacerii tale.
 
Sa fim sinceri, cel mai de pret bun al afacerii tale esti tu. Nu te ascunde in spatele logo-ului sau al numelui companiei. Lasa-ti vizitatorii site-ului sa stie cine sunt oamenii adevarati din spatele brandului. Cum?
 
- pune-ti poza pe pagina „Despre”;
 
- afiseaza-ti intr-un mod cat mai proeminent informatiile de contact (fara adrese de email generale, cum ar fi info@companiata.com);
 
- afiseaza poze ale companiei (daca aveti un magazin fizic, birouri fizice etc.);
 
- profilurile angajatilor (daca exista mai mult decat un om in afacere).
 
2. Arata cine scrie continutul.
 
Nu presupune ca audienta vrea sa te implici personal in toate departamentele de content marketing, cum ar fi emailurile, postarile pe blog si actualizari pe social media. Majoritatea vor intelege ca nu ai timp sa le faci pe toate. Daca ai angajati care fac asta pentru tine, fii transparent si include-le numele si referintele pe site.
 
3. Arata ca altii te plac.
 
Daca arati pe site cate like-uri ai, este un mod nu prea subtil de a spune: „Uite, altii ma plac, tu de ce nu o faci?”. Alunga-le teama de conectare, aratandu-le ca si altii au facut-o inaintea lor.
 
4. Arata ca ai continut actualizat.
 
Exista, evident, unele site-uri si tipuri de continut care sunt, prin natura lor, actualizate (site-urile de stiri, cele de travelling, de shopping etc.). Dar daca nu este imediat evident ca ai continut proaspat, iti poti pierde creabilitatea fara a-ti da seama. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0