Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa fii mai destept decat competitia

Tags: marketing, competitie, inovatie, creativitate

Daca vrei sa inovezi, cel mai bun mod este sa incepi sa te uiti cu atentie la ce se intampla pe piata domeniului tau si sa te intrebi daca nu cumva pierzi ceva din vedere. Vezi daca nu cumva exista vreun segment demografic care a fost complet trecut cu vederea de liderii din domeniu. Poate nu s-a mai inovat nimic de ani buni.
Nu trebuie sa reinventezi roata. Trebuie insa sa aflii cum pot produsele deja existente pe piata sa fie facute mai bune. Iata trei moduri prin care sa-ti lasi mult in urma concurenta:
 
1. Analizeaza brandurile dominante.
 
Alege o piata care te atrage. Stabileste care sunt beneficiile fiecarui produs competitiv si vezi cine este fiecare producator in partem intrand pe site-ul lui. Catre cine isi directioneaza marfa? Ce mesaj incearca brandul lor sa transmita? Ce promisiuni le fac clinetilor? Care sunt lipsurile evidente? A fost vreun segment dmeografic trecut cu vederea? Daca stii ce se intampla pe piata, stii si ce nu este acolo. Foloseste-ti creativitatea si gaseste produse care sa umple golurile.
 
2. Uita-te bine la ambalaj. 
 
Nu subestima puterea primei impresii la livrare. Impachetarea, ambalajul sunt extensia brandului, caci formeaza prima impresie. 
 
3. Ce nu primesc clientii? 
 
Pare evident, dar multi antreprenori nu iau taurul de coarne sa afle ce vor si ce le place clientilor. Du-te intr-un  magazin mare pentru a vedea cum oamenii interactioneaza cu produsul. Ce spun ei despre produsele pe care le cumpara si le folosesc? Citeste recenziile online pentru a vedea ce merge si ce nu.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0