Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa gasesti noi clienti pentru afacerea ta

Tags: clienti potriviti, afacere personala, mesaj puternic, oameni de afaceri

Pentru antreprenorii aflati la inceput de drum sa isi gaseasca clienti este munca principala. Iata cateva sfaturi utile care te vor ajuta sa gasesti clientii potriviti pentru afacerea ta.
Daca te opresti putin din ceea ce faci si te gandesti la pretul pe care il platesti, fie in timp, fie in bani, pentru a atrage noi clienti, iti dai seama ca ai putea face ceva mai bun cu aceste resurse.

De aceea, voi prezenta cateva modalitati mai simple pentru a atrage clienti pentru afacerea ta:
 
1. Publicitate
 
Cheia unei publicitati de succes este sa genereze un mesaj puternic, care sa atraga cat mai multi clienti, pentru a compensa banii pe care ii vei cheltui. Pentru a reusi este indicat sa realizezi un mesaj care nu numai sa ii atraga pe cei care deja iti sunt clienti, ci care sa arate tuturor calitatea afacerii tale. Publicitatea in cadrul canalelor de televiziune este cea mai costisitoare, insa are cel mai mare impact, fata de celelalte canale media, precum radioul sau presa. De exemplu, daca activezi in domeniul gastronomiei, vei avea mult mai mult succes daca vei aparea intr-o emisiune televizata a unui post urmarit de un public numeros, decat ai avea daca ai scrie un articol intr-o revista cu retete culinare.
 
2. Retelele de socializare si referintele
 
Mesajele de pe retelele de socializare dar si recomandarile din partea persoanelor cunoscute au de asemenea un mare impact pentru a convinge oamenii de calitatea unui produs sau serviciu. Atunci cand un client iti cumpara un produs care se dovedeste a fi extrem de util, cu siguranta il va recomanda catorva persoane sau va scrie despre el pe platformele online, ceea ce te va ajuta sa iti faci noi clienti si chiar sa imbunatatesti imaginea companiei tale.
 
3. Aliati-va
 
Atunci cand un alt producator din acelasi segment de piata ca si tine are nevoie de produsele sau serviciile tale pentru a le pune in valoare pe ale lui, cu siguranta te va promova, chiar si fara sa vrea. De exemplu, Coca-Cola are unele dintre cele mai bune reclame din lume, ceea ce inseamna ca se adreseaza unui public numeros, iar in cadrul lor promoveaza numeroase preparate alimentare, asadar multe afaceri ar putea beneficia de profit si de noi clienti in urma acestei publicitati, uneori chiar gratuite.

Pentru multi oameni de afaceri cautarea de clienti este asemanatoare cu pescuitul si considera ca trebuie doar sa arunce momeala pentru a atrage atentia, insa de multe ori peste cel mare le scapa printre degete intr-un singur moment de neatentie.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0