Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce apeleaza managerii la exit-interviu

Tags: exit interviu, interviu la plecare, solutii eficiente, rezolvarea problemelor

Majoritatea companiilor importante au implementat procesul de "exit-interviu", pentru a solutiona rapid problemele existente si pentru a descoperi motivele principale ale demisiei angajatilor.
Exit-interviu presupune ultima intalnire a angajatului care si-a dat demisia cu managerul sau cu un reprezentant al departamentului de resurse umane.
 
In urma unui astfel de interviu, angajatorii se asteapta la rezultate constructive pentru companii, pentru ca vor descoperi ce nu functioneaza si din ce cauza angajatii cei mai buni renunta la locurile de munca, potrivit specialistilor.
 
Consultantii considera ca prin intermediul unui interviu la plecarea angajatilor compania nu numai ca va intelege problemele de nivel tehnic si diversitatea conflictelor, dar va gasi si solutii eficiente pentru a le diminua sau chiar pentru a le elimina.
 
De asemenea, si inainte de angajare, Codul Muncii prevede necesitatea unei verificari prealabile a viitorului angajat. Capacitatea unei persoane de a ocupa un anumit post si cunostintele sale pe plan profesional sunt verificate pe baza unor criterii de evaluare pe care angajatorul este obligat sa le stabileasca in contractul colectiv de munca sau in regulamentul intern.
 
„In cazul in care este necesara solicitarea de informatii suplimentare de la fostii angajatori, acest lucru este posibil doar cu instiintarea angajatului, iar datele cerute trebuie sa se limiteze la activitatile indeplinite si la durata angajarii, dupa cum se specifica si in Codul Muncii”, explica Angelica Ene, payroll accountant in cadrul Accace.  


 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0