Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Degaja fericire si creste rata de engagement pe social media!

Tags: marketing, continut viral, social media, facebook, stiri pozitive

Retelele de socializare au un impact mare asupra starii de spirit, Facebook si Twitter fiind pe primele locuri la influentarea sentimentelor utilizatorilor, conform unui studiu recent citat de mashable.com. Mai exact, retelele de socializare influenteaza pozitiv modul in care se simt cei acre el acceseaza, 45,9% dintre respondenti spunand ca Facebook este site-ul care are efectul cel mai pozitiv.
In acelasi timp, peste 30% dintre campaniile care au raportat profit mare se bazeaza pe emotii, numai 16% fiind rationale, continutul pozitiv avand mult mai multe sanse sa devina viral.

Zambeste! Este contagios
Concluziile de mai sus demonstreaza ca zambetul este contagios, chiar si pe social media. Oamenii adora sa sharuiasca bucuria, supriza, mandria, nostalgia si alte sentimente pozitive, iar acestea sunt cele mai discutate bucati de continut. Pentru a vedea daca merge pentru brandul tau, vezi daca iti place tie, daca te face sa zambesti. Daca raspunsul este DA, da mai departe. Daca nu, mai gandeste-te inainte sa postezi.

Trucuri elementare pentru un continut pozitiv
1. Partajeaza vestile bune
Alege stirile pozitive despre brandul tau, in locul celor negative sau excesiv de rationale si anunta-ti fanii. Alege subiecte care se potrivesc targetului tau, dar inspira-ti audienta sa duca mai departe mesaje pline de speranta.

2. Surpriza si incantare
Continutul viral este de obicei suprinzator si/sau distractiv. Iar un strop de umor pus peste continut aduce si mai multa supriza. Fa pasul mai departe. Cauta ce spun fanii despre tine pe social media si surprinde-i cu un raspuns la obiect. De exemplu, ia-l pe neasteptate pe un client nemultumit si ofera-i o solutie sau da-i un cadou celui care a scris ceva frumos despre tine.

3. Trezeste amintiri placute
Orice ne aduce aminte de ceva care ne face sa zambim si care ne dezlega limbile! De exemplu, un serial animat preferat in copilarie, cadoul de Craciun preferat sau cea mai frumoasa vacanta pe care ai avut-o. Zambesti deja, asa-i?
 
In plan emotional, continutul pozitiv creste engagement-ul comunitatii, dar si intareste relatiile dintre clienti si brand.
 
 sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0