Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Elementele planului de afaceri perfect

Tags: plan de afaceri, elementele unui plan de afaceri, marketing, produse, clienti, cum arata planul de afaceri perfect

Cum ar trebui sa arate planul de afaceri perfect? Multi oameni fac greseala sa conceapa planuri de afaceri stufoase si complexe, care nu ating insa elementele cheie. Un plan de afaceri eficient este concis, logic, realist si chiar usor sentimental. Iti prezentam mai jos ce elemente ar trebui sa contina planul de afaceri.
1. Viziune
Care sunt motivele pentru care afacerea ta va deveni cea mai interesanta si mai irezistibila pentru clienti si furnizori?
 
2. Obiective
Care sunt principalele obiective de indeplinit? Succesul este determinat de urmatorii factori: profit, cifra de afaceri si numar de clienti.
 
3. Produse
Ce fel de produse sau servicii intentionezi sa vinzi? Cum le vei adapta in functie de cerintele si nevoile clientilor? Cum vor evolua aceste produse si servicii in timp?
 
4. Oameni
Cum vor arata membrii echipei tale? Cum vei alege cei mai potriviti oameni pentru ocuparea posturilor? Ce calitati si aptitudini trebuie sa detina acestia?
 
5. Circumstante
De ce consideri ca acum este momentul oportun pentru a demara aceasta afacere? Ce te-a facut sa ajungi la aceasta concluzie?
 
6. Competitie
Iti cunosti concurenta? Cu cine va trebui sa te lupti pentru suprematie pe piata? Prin ce te deosebesti tu de concurenta? Este foarte important sa cunosti toate aceste diferente, altfel nu vei reusi in afaceri.
 
7. Marketing
Cum iti vei promova produsele si serviciile si cum le vei comunica clientilor care sunt beneficiile aduse de acestea? Cum vei castiga loialitatea clientilor?
 
8. Finantare
Care sunt resursele financiare disponibile si care sunt metodele alternative de finantare? Ce vor avea de castigat investitorii?
 
9. Monitorizare
Nu este suficient sa demarezi o afacere si sa iti doresti succesul cu tot dinadinsul, va trebui de asemenea sa investesti timp si energie in monitorizarea rezultatelor, pentru a urmari daca te afli pe drumul cel bun sau trebuie sa implementezi anumite modificari. Stabileste criteriile de evaluare a performantei.
 
10. Plan de rezerva
Nimeni nu iti poate garanta succesul unei afaceri. Trebuie sa te risti si poate vei castiga. Ce se va intampla insa in cazul in care vei esua? Trebuie sa iti stabilesti un plan de rezerva. Ce se va intampla cu compania si cum te vei ridica de jos?
 
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0