Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google te invata: Brandul a lansat trei reclame haioase si educative

Tags: google, reclame google, google analytics

V-ati gandit vreodata cat de importanta este crearea unui magazin oline bine organizat, bine optimizat si frumos decorat? Desi poate parea foarte diferit, comertul online are fundamente similare cu cel real, iar pentru a avea succes este necesara respectarea unor reguli, de multe ori de bun simt.
Si pentru ca nu toata lumea constientizeaza aceste lucruri, Google a lansat o serie de reclame care ilustreaza foarte bine ce consecinte poate avea un design web nereusit pentru un site de comert.

Create pentru a promova serviviciul Google Analytics, filmuletele ilustreaza intr-o maniera haiosa cat de enervanta poate fi pentru un consumator un magazin online prost gestionat si care nu respecta reguli minine de SEO. Iar pentru a face aceste lucruri cat mai evidente problemele au fost puse in lumina prin asocierea cu magazinele fizice.

De exemplu, intr-una dintre reclame, designul neinspirat si sistemul de cautare ineficient il impidica pe consumator sa gaseasca un produs banal precum laptele.  



Intr-o alta reclama, pentru a face o achizitie cumparatorul este obligat sa se inregistreze, sa fie de acord cu termenii si conditiile magazinului, iar apoi sa dovedeasca ca este o persoana reala. Totul pentru ca in final sa expire timpul alocat acestor operatiuni, iar cumparatorul sa fie nevoit sa o ia de la capat.



In fine, in cel de-al treilea filmulet, cumparatorul este asaltat cu propuneri neispirate de obiecte pe care le-ar putea cumpara in cautarea sa de a achizitiona un produs anume.


 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0