Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Idei de marketing pentru a-ti promova afacerea in offline

Tags: marketing, marketing offline, marketing online, promovare business

Cam totul se face acum in marketingul online, astfel incat micilor antreprenori le este greu sa gaseasca informatii utile despre marketingul offline, care este aplicate exclusiv in lumea offline.
Ideea marketingului offline este un termen impropriu in zilele noastre, datorita faptuylui ca social media si alte canale de marketing online sunt intotdeauna benefice afacerilor offline. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa urmezi mereu aceeasi cale cand elaborezi un plan de marketing pentru proiectul de achizitie al celui mai recent client.
 
De fapt, ideal este sa faci o legatura intre marketingul online si offline.
 
1. Networking.
 
Sunt o multime de oameni care:
 
- abia asteapta sa-ti cunoasca produsul sau serviciul, dar trebuie sa gasesti un mod de a te prezenta in fata lor ca sa te si vada;
 
- vor sa te ajute sa aduci produsul/serviciul in fata celor care vor sa-l cumpere de la tine.
 
Concentreaza-ti atentia pe urmatoarele grupuri care au legaturi cu business-ul tau:
 
- personalitati radio si TV (actori, muzicieni, reporteri etc.).
 
- experti in marketing care au mai multe cunostinte/ cunosc mai multa lume,
 
- bloggeri si celebritati social media,
 
- antreprenori care vand produse cre merg bine impreuna cu al tau.
 
2. Fluturasi.
 
Fluturasii sunt cu noi dintotdeauna. Acum, cand majoritatea marketerilor si-au mutat jucariile pe online, se prea poate sa aflii ca, in zona ta, ai o mai mare deschidere daca imprastii fluturasi.
 
Desi pare un pic dramatic sa astepti oamenii la metrou sa le dai fluturasi, poti angaja elevi/studenti care sa puna hartiute pe parbrize, pe stalpii de telegraf sau in zona de receptie a unor cladiri de birouri.
 
3. Carti de vizita.
 
Cele din hartie, nu digitale. Sunt eficiente mai ales in cazul oamenilor de scoala veche. Este ceva cu totul special sa tii in mana o carte de vizita eleganta.
 
Nu sunt scumpe, dar foloseste un material de calitate.
 
4. Newslettere.
 
Ele pot fi extrem de eficiente in cazul clientilor potriviti sau al contactelor care gandesc similar tie. Trebuie sa fii creativ in acest domeniu, pentru ca, stii prea bine, cand alegem sa citim ceva, cautam ceea ce ne mentine interesul si ne ofera o contravaloare.
 
Incearca sa faci din newsletter un instrument „indirect” de vanzare, dandu-I cititorului si informatii utile pentru care nu trebuie sa plateasca.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0