Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marketingul de continut te ajuta sa-ti cladesti o imagine puternica

Tags: marketing de continut, content marketing, bloguri, continut de calitate, imaginea brandului, promovare brand

Marketing-ul de continut este o modalitate eficienta de construire si mentinere a unei imagini favorabile. O strategie de content marketing presupune parcurgerea mai multor pasi.
In primul rand, este necesar sa se defineasca audienta tinta si sa se ajunga la intelegere profunda a problemelor si intereselor membrilor acesteia. Dupa identificarea problemelor audientei tinta, se trece la cautarea unor solutii eficiente. Problemele vor fi solutionate prin intermediul continutului furnizat de brand.
 
Este important ca un brand sa devina o sursa de informare la care audienta tinta sa apeleze cu incredere. Prin urmare, brandul respectiv trebuie sa isi construiasca o reputatie in mediul online, prin furnizarea de continut relevant si valoros, facilitand in acelasi timp interactiunea cu audienta tinta.
 
Care sunt principalele modalitati de construire a reputatiei online? Iata cateva exemple:
 
1. Blogurile de specialitate – prin intermediul blogului, un brand poate sa ofere audientei tinta articole de calitate, sfaturi si trucuri din industrie, poate interactiona cu clientii fideli si cei potentiali, etc.
 
2. Newslettere – cu ajutorul newsletterelor, un brand isi poate construi o lista de abonati. O astfel de lista este extrem de utila pentru promovarea produselor si serviciilor si pentru fidelizarea clientilor si atragerea altora noi.
 
3. Webinarii/ cursuri online – acestea pot reprezenta modalitati extrem de eficiente de demonstrare a expertizei intr-un anumit domeniu. Atunci cand ii inveti pe oameni ce si cum sa faca, acestia vor capata mult mai multa incredere in brand si in reprezentantii acestuia.
 
4. Clipuri video si continut audio – chiar daca avem tendinta sa ne gandim la articolele scrise atunci cand vorbim de marketingul de continut, acesta nu rezuma doar la bloguri si comentarii. Blogurile video si continutul audio pot fi instrumente si mai eficiente, deoarece vor oferi o nota personala si un plus de originalitate imaginii brandului.
 
Marketingul de continut poate lua diverse forme, acesta incluzand atat materialele scrise, cat si imaginile, clipurile video si cele audio. Fiecare brand trebuie sa descopere care sunt cele mai eficiente instrumente in atingerea publicului tinta. Cel mai important lucru este insa furnizarea constanta de continut nou si de calitate. Doar asa puteti cladi o imagine solida a brandului.

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0